Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 12:22hehehe, så går det när man halkar in i diskussionen på ett bananskal... 🙂
Är man färdigmärkt så borde det ju gå ännu fortare ja. Det viktiga då är (som ni säkert redan diskuterat) att ha samma kläder på sig hela loppet så att man slipper byte.
hehehe, så går det när man halkar in i diskussionen på ett bananskal... 🙂
Är man färdigmärkt så borde det ju gå ännu fortare ja. Det viktiga då är (som ni säkert redan diskuterat) att ha samma kläder på sig hela loppet så att man slipper byte.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 12:33Jeg velger nummerlappsbelte av flere grunner:
Sikkerhetsnåler under våtdrakten kan åpneseg og perforere deg i stedet for linne, eller våtdrakt. Jeg synns det er ganske ubehagelig, selv om jeg er tatovert.
Klärne mine har de hull de trenger.
Jeg velger nummerlappsbelte av flere grunner:
Sikkerhetsnåler under våtdrakten kan åpneseg og perforere deg i stedet for linne, eller våtdrakt. Jeg synns det er ganske ubehagelig, selv om jeg er tatovert.
Klärne mine har de hull de trenger.
Quote from Elias Engqvist on 20 May 2010, 12:46Precis vad jag själv skulle ha skrivit men inte hann. Jag vill INTE ha säkerhetsnålar under våtdräkten! Den kan perforera både våtdräkten och dig själv!
Precis vad jag själv skulle ha skrivit men inte hann. Jag vill INTE ha säkerhetsnålar under våtdräkten! Den kan perforera både våtdräkten och dig själv!
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 12:52Låter som en giltig invändning. Är det baserat på egen erfarenhet, andras erfarenhet eller vanlig hederlig noja? Har haft nålade nummerlappar under våtdräkten vid något tillfälle och då gick det bra. Men det kan ju såklart ha va vart nybörjartur.
Låter som en giltig invändning. Är det baserat på egen erfarenhet, andras erfarenhet eller vanlig hederlig noja? Har haft nålade nummerlappar under våtdräkten vid något tillfälle och då gick det bra. Men det kan ju såklart ha va vart nybörjartur.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 12:52.dubbelt.
.dubbelt.
Quote from Elias Engqvist on 20 May 2010, 12:55För min del är det nog vad du kallar noja (Jag skulle kallat det försiktighet) (Har man inga nålar under våtdräkten kan dom inte sticka sönder varken den eller mig!)
För min del är det nog vad du kallar noja (Jag skulle kallat det försiktighet) (Har man inga nålar under våtdräkten kan dom inte sticka sönder varken den eller mig!)
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 12:55Att vara "färdigmärkt" både fram och bak kräver ju också att det delas ut dubbla nummerlappar. Gör det alltid det? Minns inte att jag fick det i Åhus (min enda "riktiga" triathlon)
Att vara "färdigmärkt" både fram och bak kräver ju också att det delas ut dubbla nummerlappar. Gör det alltid det? Minns inte att jag fick det i Åhus (min enda "riktiga" triathlon)
Quote from Elias Engqvist on 20 May 2010, 12:56Nä, jag tror att det bara brukar vara en nummerlapp!
Nä, jag tror att det bara brukar vara en nummerlapp!
Quote from Anders Wallerstedt on 20 May 2010, 13:18"Och Linus kanske kan förklara hur man kan spara tid på att sätta på sig en nummerlappshållare under T1"
Nja, det behöver han ju inte eftersom man inte tar på den i T1, utan har den under våtdräkten. Är det tävling utan våtdräkt kan man ha den ihopvikt o
"Och Linus kanske kan förklara hur man kan spara tid på att sätta på sig en nummerlappshållare under T1"
Nja, det behöver han ju inte eftersom man inte tar på den i T1, utan har den under våtdräkten. Är det tävling utan våtdräkt kan man ha den ihopvikt o
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 12:16Halloj!
Jag kommer genomföra min första triathlon i sommar (Stockholm). Chiphållare har jag läst/hört något om, är det något som behövs och är det i så fall något man måste köpa själv eller delas det ut av funktionärer?
Halloj!
Jag kommer genomföra min första triathlon i sommar (Stockholm). Chiphållare har jag läst/hört något om, är det något som behövs och är det i så fall något man måste köpa själv eller delas det ut av funktionärer?