Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 15:51Tror man skaffar egen
Finns på:
http://www.lewasport.se/Default.aspx?module=4&content=11&lang=SV&fwsite=1
Tror man skaffar egen
Finns på:
http://www.lewasport.se/Default.aspx?module=4&content=11&lang=SV&fwsite=1
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 18:58Seriöst? Menar ni att det finns arrangörer som har tidtagning med chip men man att man inte får någon chiphållare? Jag kanske ska hålla mig till mina cykel och löplopp istället. Där ingår sånt.
Seriöst? Menar ni att det finns arrangörer som har tidtagning med chip men man att man inte får någon chiphållare? Jag kanske ska hålla mig till mina cykel och löplopp istället. Där ingår sånt.
Quote from ellen olsson on 2 June 2010, 19:05Det köpta bandet för chipet är mycket snällare för vristen om man ska hålla på ett tag. 🙂
Det brukar dock alltid ingå vanliga kardborreband.
Det köpta bandet för chipet är mycket snällare för vristen om man ska hålla på ett tag. 🙂
Det brukar dock alltid ingå vanliga kardborreband.
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 19:18Ah, ja jag har ju fått ett eller annat skav av såna däringa. Fast ibland sätter man ju fast chipet på skosnörena. Eller så sitter det på nummerlappen. Men inte i triathlon alltså?
Ah, ja jag har ju fått ett eller annat skav av såna däringa. Fast ibland sätter man ju fast chipet på skosnörena. Eller så sitter det på nummerlappen. Men inte i triathlon alltså?
Quote from ellen olsson on 2 June 2010, 19:21Nope, i triathlon så är det vristen som gäller.
Nope, i triathlon så är det vristen som gäller.
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 19:36Och på vristen har man inga strumpor så det blir lätt skav. Check!
Och på vristen har man inga strumpor så det blir lätt skav. Check!
Quote from Lena Bjerlöw on 2 June 2010, 21:33Chiphållare är absolut inte något nödvändigt som man måste ha på sitt första triathlon, eller 10:e eller 15:e heller för den delen. Bara ett ställe till att få skav på, är väl bara att härda ut? 🙂
Chiphållare är absolut inte något nödvändigt som man måste ha på sitt första triathlon, eller 10:e eller 15:e heller för den delen. Bara ett ställe till att få skav på, är väl bara att härda ut? 🙂
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 15:38Det som inte dödar härdar? 😀
Det som inte dödar härdar? 😀
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 21:50Men angående nummerlappsbältet/säkerhetsnålar, kan man inte skriva numret på kinden, ärmen eller benet. Det har man ju sett vissa göra. Då slipper man ju fundera. Eller?
Men angående nummerlappsbältet/säkerhetsnålar, kan man inte skriva numret på kinden, ärmen eller benet. Det har man ju sett vissa göra. Då slipper man ju fundera. Eller?
Quote from Jonas Täng on 4 June 2010, 22:02Nästan alltid nummerlapp. Finns det så måste man bära den. På många tävlingar dessutom märkning med spritpenna.
Nästan alltid nummerlapp. Finns det så måste man bära den. På många tävlingar dessutom märkning med spritpenna.