Quote from Rasmus Olsson on 13 May 2011, 10:21Ett problem med att lägga in ICE, som iofs är en utmärkt idé, är att väl nästan alla har pinkodslås på sina telefoner.
Ett problem med att lägga in ICE, som iofs är en utmärkt idé, är att väl nästan alla har pinkodslås på sina telefoner.
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 10:33näää, bara om den är avstängd
näää, bara om den är avstängd
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 10:33Jag är lite kluven om jag ska idas ha med mig kedjebrytare på längre turer, om jag har en med mig skulle jag då komplettera med en snabblänk !
(funderar på att börja ha en snabblänk i halsbandet som jag alltid har på mig)
Jag är lite kluven om jag ska idas ha med mig kedjebrytare på längre turer, om jag har en med mig skulle jag då komplettera med en snabblänk !
(funderar på att börja ha en snabblänk i halsbandet som jag alltid har på mig)
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 10:36Så lite som möjligt....
Har aldrig med mig verktyg mer än för att byta slang, eventuellt ett multiverkytg för justering av olika sakerlite bars och vätska....mobil och pengar...sen beroende på väder ett extra plagg...
Glöm inte cykeln
Så lite som möjligt....
Har aldrig med mig verktyg mer än för att byta slang, eventuellt ett multiverkytg för justering av olika sakerlite bars och vätska....mobil och pengar...sen beroende på väder ett extra plagg...
Glöm inte cykeln
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 10:37Jag har min telefon låst.
Jag hade läst om detta men gjorde det inte förrän en ensamstående person i bekantskapskretsen avled i hem. Det tog ett tag för polisen att luska ut vem de skulle informera.
Jag har min telefon låst.
Jag hade läst om detta men gjorde det inte förrän en ensamstående person i bekantskapskretsen avled i hem. Det tog ett tag för polisen att luska ut vem de skulle informera.
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 10:48Alltid med:
En slang, CO2-pump, två patroner, två däcksverktyg, liten kedjebrytare inkl 5ans insex, en snabblänk, telefon.Inga övriga verktyg då jag förutsätter att jag fått ihop cykeln ordenligt hemma. Justerar cykeln gör jag mellan turerna och inte un
Alltid med:
En slang, CO2-pump, två patroner, två däcksverktyg, liten kedjebrytare inkl 5ans insex, en snabblänk, telefon.
Inga övriga verktyg då jag förutsätter att jag fått ihop cykeln ordenligt hemma. Justerar cykeln gör jag mellan turerna och inte un
Quote from Rasmus Olsson on 13 May 2011, 10:59Mitt minimala multiverktyg är begåvat med kedjebrytare, Den väger 125 gram och en snabblänk till det totalt max 150 gram. Jag tror jag klarar den bördan.
Och eftersom jag i princip drar av 1-2 kedjor per år (starka ben), har jag alltid med det. Det tar m
Mitt minimala multiverktyg är begåvat med kedjebrytare, Den väger 125 gram och en snabblänk till det totalt max 150 gram. Jag tror jag klarar den bördan.
Och eftersom jag i princip drar av 1-2 kedjor per år (starka ben), har jag alltid med det. Det tar m
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 11:09Tips på bra multiverktyg som inkluderar kedjebrytare (Bruse ?)
Tips på bra multiverktyg som inkluderar kedjebrytare (Bruse ?)
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 11:12Jag var glad att jag hade insexnycklar med när jag häromveckan lyckades få klossen under ena skon att börja lossna. Så även om man inte behöver justera cykeln under rundan så kan det vara bra att ha dem med sig.
Och nej jag dubbelkollar inte dragning av
Jag var glad att jag hade insexnycklar med när jag häromveckan lyckades få klossen under ena skon att börja lossna. Så även om man inte behöver justera cykeln under rundan så kan det vara bra att ha dem med sig.
Och nej jag dubbelkollar inte dragning av
Quote from Inger Gustås on 13 May 2011, 11:14Thomas: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1007803
Thomas: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1007803