Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 18:40Tack för alla svar! Bra att höra lite olika åsikter.
Är det inte kallt att springa barfota på vintern?
Det där med gore-tex var en intressant vinkel.; att det som kommer in inte kommer ut. Antar att du menar om man trampar ner i något blött så att vattn
Tack för alla svar! Bra att höra lite olika åsikter.
Är det inte kallt att springa barfota på vintern?
Det där med gore-tex var en intressant vinkel.; att det som kommer in inte kommer ut. Antar att du menar om man trampar ner i något blött så att vattn
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 19:39Det är ärligt talat svinkallt att springa barfota på vintern, särskilt om man bor i Luleå som jag. (H) Allvarligt, har inte fixat någon bra lösning än så länge för det men det finns skor som kommer väldigt nära känslan av att springa barfota men ändå isol
Det är ärligt talat svinkallt att springa barfota på vintern, särskilt om man bor i Luleå som jag. (H) Allvarligt, har inte fixat någon bra lösning än så länge för det men det finns skor som kommer väldigt nära känslan av att springa barfota men ändå isol
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 19:50>det finns skor som kommer väldigt nära känslan av att springa barfota men ändå isolerar helt ok
Kan inte svara på hur VFF är på vintern men Aquasocks har relativt tjock sula och isolerar bra mot marken. Man ska naturligtvis inte stå still, då kyler det
>det finns skor som kommer väldigt nära känslan av att springa barfota men ändå isolerar helt ok
Kan inte svara på hur VFF är på vintern men Aquasocks har relativt tjock sula och isolerar bra mot marken. Man ska naturligtvis inte stå still, då kyler det
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 20:26Ha, ha, vad roligt! (H:)
Jag kände inte ens till alternativet att springa utan skor. Går inte gärna barfota eftersom det gör så ont med stenar och kottar och andra marktäckande saker. Men visst skulle jag hellre springa som ett rådjur... inte ens min hund
Ha, ha, vad roligt! (H:)
Jag kände inte ens till alternativet att springa utan skor. Går inte gärna barfota eftersom det gör så ont med stenar och kottar och andra marktäckande saker. Men visst skulle jag hellre springa som ett rådjur... inte ens min hund
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 20:46Ingen riktigt kunnig person skulle rekommendera dig att skaffa tokdämpade skor, det finns nämligen inte en enda studie som kommit fram till att den har någon positiv effekt alls. 😉
Hur som helst, barfota eller tunna skor är enligt mig helt överlägset på
Ingen riktigt kunnig person skulle rekommendera dig att skaffa tokdämpade skor, det finns nämligen inte en enda studie som kommit fram till att den har någon positiv effekt alls. 😉
Hur som helst, barfota eller tunna skor är enligt mig helt överlägset på
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 09:20Salomon Speed Cross 2 är jag väldigt nöjd med.
Salomon Speed Cross 2 är jag väldigt nöjd med.