Quote from Guest on 22 July 2011, 15:41Halloj Funbeatare!
Är en kille på 23 vars tidigare löpträning mestadels bestått av att springa till bussen, men har dock tränat lite på gym / andra sporter lite sporadiskt under årens gång så total soffpotatis är jag inte, men nästan.
Avslutade precis 6e
Halloj Funbeatare!
Är en kille på 23 vars tidigare löpträning mestadels bestått av att springa till bussen, men har dock tränat lite på gym / andra sporter lite sporadiskt under årens gång så total soffpotatis är jag inte, men nästan.
Avslutade precis 6e
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 15:51Har du problem med att du kyls av pga häftig svettning så är en funktionströja som leder bort svetten en bra investering.
Har du problem med att du kyls av pga häftig svettning så är en funktionströja som leder bort svetten en bra investering.
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 15:56Undrar om inte en funktionströja är vad TS kallar "en sån där löpartröja" 🙂
Undrar om inte en funktionströja är vad TS kallar "en sån där löpartröja" 🙂
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 18:05En funktionströja är precis vad "en sån där löpartröja" är. 😉
Tack för svaren och hoppas fler kommer med tips.
Nu blir det paus i springandet över helgen, och istället slappande vid stranden. (H)
En funktionströja är precis vad "en sån där löpartröja" är. 😉
Tack för svaren och hoppas fler kommer med tips.
Nu blir det paus i springandet över helgen, och istället slappande vid stranden. (H)
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 18:45Precis. Det är ett lyft att träna i funktionströjor jämfört med gamla sortens bomulls-tröjor.
Precis. Det är ett lyft att träna i funktionströjor jämfört med gamla sortens bomulls-tröjor.
Quote from Linnea Persson on 22 July 2011, 22:30Oj, vad behöver man, löpning är en riktig materialsport! Finns hur mycket som helst!
Fast, man klarar sig ju ganska bra med lite till att börja med. Utöver skorna skulle jag dock se till att införskaffa riktiga träningskläder, tröja och byxor som sitter
Oj, vad behöver man, löpning är en riktig materialsport! Finns hur mycket som helst!
Fast, man klarar sig ju ganska bra med lite till att börja med. Utöver skorna skulle jag dock se till att införskaffa riktiga träningskläder, tröja och byxor som sitter
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 16:41Vinterlöpning är suveränt, faktiskt! Drömde om att jag var ute på en lång vinterrunda häromnatten. Och det mitt i sommaren som man längtar efter hela vintern.
Vristen tror jag inte du behöver oroa dig för så mycket, om den inte börjar göra riktigt ont. K
Vinterlöpning är suveränt, faktiskt! Drömde om att jag var ute på en lång vinterrunda häromnatten. Och det mitt i sommaren som man längtar efter hela vintern.
Vristen tror jag inte du behöver oroa dig för så mycket, om den inte börjar göra riktigt ont. K
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 10:48Hej du!
Vad kul att du har kommit igång med att löpträna!
Jag räknar mig fortfarande till nybörjare efter ca 2 år med mer eller mindre intinsiv löpträning. (Har tyvärr inte riktigt lycakts hitta tiden och motivationen att lyckas hålla igång under vintern.
Hej du!
Vad kul att du har kommit igång med att löpträna!
Jag räknar mig fortfarande till nybörjare efter ca 2 år med mer eller mindre intinsiv löpträning. (Har tyvärr inte riktigt lycakts hitta tiden och motivationen att lyckas hålla igång under vintern.
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 12:39Löpning utomhus på vintern gör sig klart bäst i dagsljus, så det blir på helgerna eller om man kan ta sig en lite längre lunch och köra ett lunchpass ifrån jobbet. Annars finns det ju löpband som placebo.
Löpning utomhus på vintern gör sig klart bäst i dagsljus, så det blir på helgerna eller om man kan ta sig en lite längre lunch och köra ett lunchpass ifrån jobbet. Annars finns det ju löpband som placebo.
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 16:14Oj vad många svar och en massa tips.
Jag bugar och bockar! 🙂Det blev en till löprunda idag, och körde samma sträcka jag körde en gång förra veckan - men ve och häpna, den var för kort, jag sprang slut på den.
Får väll helt enkelt förlänga rundan lite.
Oj vad många svar och en massa tips.
Jag bugar och bockar! 🙂
Det blev en till löprunda idag, och körde samma sträcka jag körde en gång förra veckan - men ve och häpna, den var för kort, jag sprang slut på den.
Får väll helt enkelt förlänga rundan lite.