Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:36Jag åkte på det där som nybörjare och tycker att det låter som om väldigt många gör det. Jag kom in i löpning från att ha tränat mycket sprint och explosivitet. Mina vader var betydligt starkare då än nu så det var nog regelrätt inflammation i mitt fall.
Jag åkte på det där som nybörjare och tycker att det låter som om väldigt många gör det. Jag kom in i löpning från att ha tränat mycket sprint och explosivitet. Mina vader var betydligt starkare då än nu så det var nog regelrätt inflammation i mitt fall.
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 21:14Jag hade också stora problem med mina benhinnor i början. Höll upp helt i 6 veckor, men så fort jag började springa kom det tillbaka direkt. Problemet blev bättre när jag fick inlägg till skorna.
Nu för tiden verkar inläggen inte behövas längre. Men det
Jag hade också stora problem med mina benhinnor i början. Höll upp helt i 6 veckor, men så fort jag började springa kom det tillbaka direkt. Problemet blev bättre när jag fick inlägg till skorna.
Nu för tiden verkar inläggen inte behövas längre. Men det
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 21:46Framfotslöparförespråkare brukar säga att den stöt som blir vid hälrullning när hälen slår i först och vill rotera foten frammåt belastar benhinnor och muskler på framsidan av underbenet. Jag tycker det låter som en logisk förklaring och kan tänka mig att
Framfotslöparförespråkare brukar säga att den stöt som blir vid hälrullning när hälen slår i först och vill rotera foten frammåt belastar benhinnor och muskler på framsidan av underbenet. Jag tycker det låter som en logisk förklaring och kan tänka mig att
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 22:42Jag vet att jag ibland kände att det var "någonting" på framsidan av smalbenet en del rundor, men inte ont.
Jag vet att jag ibland kände att det var "någonting" på framsidan av smalbenet en del rundor, men inte ont.
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 12:45Richard skrev: "Framfotslöparförespråkare brukar säga att den stöt som blir vid hälrullning när hälen slår i först och vill rotera foten frammåt belastar benhinnor och muskler på framsidan av underbenet."
Jag tror att det är lite olika med det där. Nu di
Richard skrev: "Framfotslöparförespråkare brukar säga att den stöt som blir vid hälrullning när hälen slår i först och vill rotera foten frammåt belastar benhinnor och muskler på framsidan av underbenet."
Jag tror att det är lite olika med det där. Nu di