Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hålla inne lap/resetknappen en stund så nollställs klockan och du får ett nytt pass när du trycker start.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=478229

Raderas inte informationen om man trycker längre på lap/reset? Lap-knappen är ju samma som reset?

Edit: tillägg: detta ska jag prova förstås efter att ha fört över infon till TC utan att radera i klockan.

nej inget raderas. Reset här betyder bara att nollställa tiduret, inte att nollställa alla tidigare träningar.

Kolla på sidan med knapparna i manualen(sidan 6) så ser du förklaring vad den knappen gör.

Okej då litar jag på det! Nu är klockan tömd på info så jag kommer att testa imorn med ett varv runt huset först och sedan byta pass.

Våra inlägg skrevs i otakt..
När jag tittar på sidan 6 så står det ju som du säger nollställa tiduret. Jag förstod inte att det också betydde att "göra redo för nytt pass" (#).

När jag importerar rundor hit till FB så blir tiden fel, den lägger till 1h, ett entimmars pass blir 2h, så jag får ändra det manuellt.

Igår så var tiden på klockan 62min men den importerade blev 2:08:xx.
Nån som har en susning om vad detta kan bero på?

Blir det alltid en timme extra när du importerar eller bara ibland? Kör du flera pass mellan varje synkning?

Igår blev det rätt , dä var passet mindre än 1h... gången innan blev det typ 1 och 5 min fel.... skit skumt

Inte flera mellan, lagrar direkt, det är ju halva grejen med att slita ut leder och så...:D

12