Quote from Jonny Persson on 19 April 2010, 15:24Då kan det möjligtvis bli värre men jag trodde tråden gällde rundor från Solna.
Då kan det möjligtvis bli värre men jag trodde tråden gällde rundor från Solna.
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 16:29Jag är inte den som kommer med ursäkter ;), men det är lite svårare att beräkna hur länge man ska vara ute när man cyklar på måfå....speciellt om man har lokalsinne=0. Blir en längre runda idag efter jobbet än att bara cykla hem. Ett par andra frågor nu n
Jag är inte den som kommer med ursäkter ;), men det är lite svårare att beräkna hur länge man ska vara ute när man cyklar på måfå....speciellt om man har lokalsinne=0. Blir en längre runda idag efter jobbet än att bara cykla hem. Ett par andra frågor nu n
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 16:52Det är inte så lyckat med ett brett styre ibland bockstyre.
Däremot fungerar det vid vanlig motionscykling.Du lär kunna bli trött i både bål och armar vid cykelträning.
Det är inte så lyckat med ett brett styre ibland bockstyre.
Däremot fungerar det vid vanlig motionscykling.
Du lär kunna bli trött i både bål och armar vid cykelträning.
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 17:02Åtminstone i de lugnare grupperna bör det gå bra att cykla med vanligt styre även om det inte är helt optimalt eftersom det är bredare och har lättare att haka i andra cyklar vid klungkörning. Men å andra sidan kör man heller inte med cm-marginal i dessa
Åtminstone i de lugnare grupperna bör det gå bra att cykla med vanligt styre även om det inte är helt optimalt eftersom det är bredare och har lättare att haka i andra cyklar vid klungkörning. Men å andra sidan kör man heller inte med cm-marginal i dessa
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 22:20Om man bor i Solna och vill ha lite variation på träningsturerna kan man ta pendeln till Märsta. Det fina vägnätet börjar strax norr om stationen.
Om man bor i Solna och vill ha lite variation på träningsturerna kan man ta pendeln till Märsta. Det fina vägnätet börjar strax norr om stationen.
Quote from Camilla Maunu on 19 April 2010, 22:51Problemet att bo som vi gör Maria är att man måste cykla en bra bit innan de härliga vägarna börjar. T.ex. ut mot Ekerö, men det är över en mil innan man är där. Så vill du cykla rundor på 2-3 mil så är det kanske inte bästa vägen. Men att hoppa på pendel
Problemet att bo som vi gör Maria är att man måste cykla en bra bit innan de härliga vägarna börjar. T.ex. ut mot Ekerö, men det är över en mil innan man är där. Så vill du cykla rundor på 2-3 mil så är det kanske inte bästa vägen. Men att hoppa på pendel
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 08:31Tusen tack för alla toppen tips!
Var ute på en längre runda igår, eller längre och längre 2,5 mil iallafall. Känner idag att jag kanske inte behöver vara så orolig för de andra musklerna :). Men oxå att jag behöver fokusera på cykligen nu innan HalvVätte
Tusen tack för alla toppen tips!
Var ute på en längre runda igår, eller längre och längre 2,5 mil iallafall. Känner idag att jag kanske inte behöver vara så orolig för de andra musklerna :). Men oxå att jag behöver fokusera på cykligen nu innan HalvVätte
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 08:34Tror inte du behöver vara orolig för särbehandling pga ditt cykelval i Fredrikshov.
Kalla händer slipper du med varmare handskar, och kalla fötter undviker du med ett par skoöverdrag som du även har nytta av när det är blött ute.
Tror inte du behöver vara orolig för särbehandling pga ditt cykelval i Fredrikshov.
Kalla händer slipper du med varmare handskar, och kalla fötter undviker du med ett par skoöverdrag som du även har nytta av när det är blött ute.
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 10:20Jag får helt enkelt åka dit så märker jag hur det går....och man brukar ju bara ångra det man inte gör.
Det får bli en runda in till cykelaffären igen och köpa skoskydd. Tur att det är lön snart.
Tack för tipset med att åka pendel till Märsta. Aldrig
Jag får helt enkelt åka dit så märker jag hur det går....och man brukar ju bara ångra det man inte gör.
Det får bli en runda in till cykelaffären igen och köpa skoskydd. Tur att det är lön snart.
Tack för tipset med att åka pendel till Märsta. Aldrig
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 10:22Annars har Cykel City en lunggrupp.
Annars har Cykel City en lunggrupp.