Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 11:26Maria: Senast var det cirka 15 nykomlingar vid Brostugan, du smälter in direkt och när du återkommer nästkommande torsdag så är du inte nykomling längre 😉
Om väderleksprognosen slår in lär du behöva skoskydden!
Maria: Senast var det cirka 15 nykomlingar vid Brostugan, du smälter in direkt och när du återkommer nästkommande torsdag så är du inte nykomling längre 😉
Om väderleksprognosen slår in lär du behöva skoskydden!
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 11:33Något gammal diskussion men väldigt mycket användbart för mig som precis skall börja cykla långdistans med Solna som startpunkt. Trodde jag var tvungen att ta bilen till Ekerö men då kan jag ju cykla dit ut istället.
Tack för bra tråd! =)
Något gammal diskussion men väldigt mycket användbart för mig som precis skall börja cykla långdistans med Solna som startpunkt. Trodde jag var tvungen att ta bilen till Ekerö men då kan jag ju cykla dit ut istället.
Tack för bra tråd! =)
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 18:37Tar man pendeltåget från Solna så tycker då jag att man ska åka söder ut! Är riktigt bra väg till Nynäshamn numera. Stig av redan i Älvsjö eller Farsta Strand om ni vill göra många mil annars åk hela vägen till Västerhaninge. I kraftig sydlig vind kan man
Tar man pendeltåget från Solna så tycker då jag att man ska åka söder ut! Är riktigt bra väg till Nynäshamn numera. Stig av redan i Älvsjö eller Farsta Strand om ni vill göra många mil annars åk hela vägen till Västerhaninge. I kraftig sydlig vind kan man
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 09:41Vill bara tipsa om en facebook-grupp som heter Cyklande tjejer. Där finns det många tjejer i din närhet som du säkert kan haka på. Själv cyklar jag i Skellefteå som rätt ny, ska testa motionstriathlon i sommar. Det gäller att hitta klubbar att träna med,
Vill bara tipsa om en facebook-grupp som heter Cyklande tjejer. Där finns det många tjejer i din närhet som du säkert kan haka på. Själv cyklar jag i Skellefteå som rätt ny, ska testa motionstriathlon i sommar. Det gäller att hitta klubbar att träna med,
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 09:44Det var rätt gammalt inlägget, nu bör personen inte vara nybörjare längre.
Det var rätt gammalt inlägget, nu bör personen inte vara nybörjare längre.
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 09:44Ett annat bra alternativ är att ta dig en bit norrut. Beroende på var man bor i Solna så kan man t.ex. köra norrut via Överjärva gård, ta sedan cykelvägen som så småningom mynnar ut på Sollentunavägen. Den är helt OK att cykla efter och när du väl tagit d
Ett annat bra alternativ är att ta dig en bit norrut. Beroende på var man bor i Solna så kan man t.ex. köra norrut via Överjärva gård, ta sedan cykelvägen som så småningom mynnar ut på Sollentunavägen. Den är helt OK att cykla efter och när du väl tagit d