Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonNybörjarfråga cykel
You need to log in to create posts and topics.

Behöver du bh när du simmar? (H)

japp, enligt reglementet får man visst inte simma topless...

Reglerna säger att tjejer ska ha "hel eller tvådelad simdräkt". Spelar det nån roll var de två delarna sitter :P?

Våtdräkten är hel. Under den har man tävlingsdräkten för resten av triathlontävlingen så att man bara behöver byta på fötter och huvud vid växlingarna.

nu simmade vi iofs i pool men även med våtdräkt hade man ju haft en blöt sport-bh till cykel o löpning...

Om du inte vill vara blöt när du börjar cykla så ska du nog satsa på någon annan sport... 😉

det var ingen fara för min del... blev lite mindre svettigt på det sättet - tänkte mest på kommentarerna tidigare om att man torkade efter nån kilometer och det gjorde iaf inte jag!
Men frös gjorde jag ju inte förrän 10 minuter efter målgång eller så

Jim:
Det har bara varit inomhusträning i bassäng i helgen. Jag är gärna blötdjur inomhus i bassäng.

Christer:
Om det regnar imorgon också så cyklar jag ändå för att visa att jag har en positiv inställning till de råd jag får.

Jimmy:
Om det regnar i Sä

David,
du har ju tydligen facit?
om ramen är verkligen för stor så är det ganska dumt att trixa med styrtab eller sadelstolpe och annat, då cyklisten blir aldrig en enhet med cykeln.

Men en konkret grej Anneli, vilken tävling ska du köra i Säter? Jag ti

Nu råkar Anneli ha just den ramen och eftersom du varken vet vevarmslängder, cykelskomodell, fotställning, apindex eller hur hon sitter på en cykel så blir råden lite väl ingående.
Sedan har styrets utformning och handtagens position avgörande betydelse