Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej!
Jag har två frågor, en som gäller bloggen och en som gäller forumet.

På forumet bör det ju finnas någon sökfunktion, men jag kan omöjligt hitta den. Den enda sökfunktion jag hittar är upp till höger, men den verkar inte ge träffar på inlägg i gruppe

Jag tror tyvärr att Funbeat är fel forum för dig. Inget illa menat om Funbeat som sådant, men den är en döende hemsida. Forumen är knappt aktiva (kanske 2 inlägg per dag om man har tur) och bloggfunktionen är nog inget man ska hoppas att nå ut till folk m

Som Jackie skriver, Funbeat är inte vad det varit. Man marknadsför sig som "Sveriges största träningssajt" men det är tyvärr inte längre sant. Det du söker finns på jogg.se och systersajterna cykla.se, skid.se, tri.se och svettig.se. Träningsregistering,

Nedslående svar, men tack för ärligheten!

skriver du blogg på funbeat och folk läser de, så hamna du i den rutan med topp blogger.

hamna du inte där, så är det bara dina vänner som läser dina blogg inlägg.

sedan kan en staka inlägg hamna i den kolumn med bloggar och de vet du att du har skrivet

Tyvärr upplever jag, till skillnad mot Tricky, att även jogg.se har stagnerat och är på väg utför. Visst, det är mer aktivitet i trådar där än på Funbettan men jag har ganska många "vänner" som har slutat med att bokföra sin träning på jogg.se. Fortfarand

Håller med Leif, så ser det ut för mig också på ett ungefär. Trivs bättre här på Funbettan dock, jogg är inte samma sak.

Håller också med Leffe o Annica, jag använder bara funbeat. Att jag analyserar träningen är kanske att överdriva men jag får min träningsstatistik härifrån iaf. Sen använder jag funbeat för att sälja/köpa träningsgrejor och då och då blir det väl nåt inlä

En sak till förresten. Att leta i forumen - testa att använda google och skriv tex

http://www.funbeat.se:Barfotalöpning

Massan tiger nog stilla, debatterna sker annorstädes. Men att säga att få läser är att ta i tror jag. Inte alla orkar kommentera bara 🙂