Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Använde Cykla.se (Jogg osv) tidigare men gick över till FunBeat 2011 ffa pga av bättre registrering och specifika gruppforum.

Reggar allt på STRAVA sedan 2015 och kommer nog sluta helt med FunBeat när "vår grupp" övergår till Facebook.

Flera diskussio

Tack för alla svar! Det verkar som om de första två var de två mest skeptiska. Uppskattar som sagt ärligheten, men nu hoppas jag att deras bedömning av funbeat inte var fullt så korrekt som det först gav intryck av.

Jag är nu nere på två bloggalternativ

Leif Andersson skrev "Tyvärr upplever jag, till skillnad mot Tricky, att även jogg.se har stagnerat och är på väg utför. "

Fakta är att Funbeat har tappat 23% av sina användare* under 2015, jogg.se har ökat 2%. Källa: http://www.kiaindex.se/

På jogg.se

Skepsisen verkar ganska utbredd på funbeat tyvärr... Jag lutar mer och mer åt att ha en helt fristående blogg och att faktiskt släppa funbeat redan innan jag gett det en ärlig chans. Vi får se var det landar.

Mac är för övrigt "bättre" än pc på många sak

Jag skrev som sagt att det var hur jag upplever det. Jag tyckte att jogg.se var rätt aktiva med många nyheter för något år sedan och tittar man på statistiken som jogg.se länkar till under "Om jogg" så ser man att aktiviteten på sidan minskat en hel del s

Leif, att besökssiffrorna dalar efter midsommar händer varje år. Även för FB, men där ser det än mer illa ut: http://www.sis-index.se/site-information/2249

Jag kan hålla med om att det varit lite tunt med artiklar på jogg.se på sista tiden, men forumet l

Ja Tricky, forum lever och jag har skrivit betydligt mer där än här under det senaste året. Hoppas det består för det är trevligt med alternativ till Fejjan och andra sajter.

Jag föreslår helt klart en fristående blogg på blogg.se, det är även vad jag har gjort istället för att blogga här. Man har dessutom mycket mer alternativ vad gäller design, bilder och liknande saker via en fristående bloggportal!

Jag använder Funbeat mindre nu än tidigare.
Jag har en Suuntoklocka som automat-synkar mot Movescount, så jag reggar min träning där och sedan hämtar jag den till Funbeat där jag har historiken.
Djupare analys sker när jag orkar i en applikation som hete

Så kan det vara, det har du rätt i Börje. Det kan vara därför jag känner mig mer tillfreds på Funbeat, det ryms så många sporter under samma tak här. 🙂

Har inte tänkt på det förut.