Quote from Guest on 16 April 2008, 22:05Idag var det så äntligen dags för min premiärtur på den nyinköpta racern. Så efter att ha kännt på cykeln lite så hoppas jag att ni här kan ge mig era bästa nybörjartips. Vad är bra o tänka på när det gäller vilka växlar man ska köra på när, vilka grepp p
Idag var det så äntligen dags för min premiärtur på den nyinköpta racern. Så efter att ha kännt på cykeln lite så hoppas jag att ni här kan ge mig era bästa nybörjartips. Vad är bra o tänka på när det gäller vilka växlar man ska köra på när, vilka grepp p
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 22:15Grattis till premiärturen!
Jag har nyss kört min premiärtur så det enda råd jag har till dig är att prova dig fram till vad som känns bra för dig! Mitt grepp på styret kändes mycket bättre andra gången när jag inte försökte tänka så mycket på hur man ”s
Grattis till premiärturen!
Jag har nyss kört min premiärtur så det enda råd jag har till dig är att prova dig fram till vad som känns bra för dig! Mitt grepp på styret kändes mycket bättre andra gången när jag inte försökte tänka så mycket på hur man ”s
Quote from Jonas Täng on 16 April 2008, 22:22Håll hög kadens (trampa fort) och undvik att cykla mycket tungt på växlarna, för knänas skull, åtminstone till en början. Man får känna sig fram. Minst en spd-vurpa måste alla göra - en sån där man bromsar så farten tar slut men man glömmer att ta loss sk
Håll hög kadens (trampa fort) och undvik att cykla mycket tungt på växlarna, för knänas skull, åtminstone till en början. Man får känna sig fram. Minst en spd-vurpa måste alla göra - en sån där man bromsar så farten tar slut men man glömmer att ta loss sk
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 22:26Hur länge är man blåbär?
Jag köpte räser i oktober förra året, men känner mig grön så fort jag sitter på den!:-)Fast en sak fungerade från dag ett, SPD-SL pedalerna...
Aldrig vurpat eller haft några större problem, man blir ju bara ett med cykeln!
Rundt
Hur länge är man blåbär?
Jag köpte räser i oktober förra året, men känner mig grön så fort jag sitter på den!:-)
Fast en sak fungerade från dag ett, SPD-SL pedalerna...
Aldrig vurpat eller haft några större problem, man blir ju bara ett med cykeln!
Rundt
Quote from Elias Engqvist on 16 April 2008, 22:27Hallå där Per! Är du blå eller grön?
Hallå där Per! Är du blå eller grön?
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 22:27Grönt blåbär?
Grönt blåbär?
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 22:28omoget?
omoget?
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 22:29Du skulle bara veta hur omogen jag kan vara...
Du skulle bara veta hur omogen jag kan vara...
Quote from Elias Engqvist on 16 April 2008, 22:45Vad trög jag är...Du är inte blåbär, du är inte grön, du är Grönberg 🙂
Otroligt!
Vad trög jag är...Du är inte blåbär, du är inte grön, du är Grönberg 🙂
Otroligt!
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 22:55hur kunde vi missa det!?
hur kunde vi missa det!?