Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELnyblivna singlar/ni som separerar …
You need to log in to create posts and topics.

Vi flyttade isär igår.. Känns väldigt tomt här nu.. Mycket träning blir det så att man slipper vara hemma 🙂

Jag tycker absolut att man måste få "gnälla" när något är jobbigt. Tycker det är lite ogeneröst när folk "inte vill tillåta" gnäll.

Jag har snart varit singel ett år. När vi bestämde oss på söndagen för att nu fick det räcka flyttade han redan på torsdagen. Det var skönt att det gick så fort.

När jag och min sambo beslöt för att bryta, så bodde vi ihop i 4 månader till tills han fick tag på en ny lägenhet, men det gick kanonbra (t+) Kan ju ha att göra med att vi valde att bryta pga att vi var mer som väldigt bra kompisar istället för pojkvän/f

Å fy fasiken, 4 månader.

4 månader är ju ingenting. Jag bor kvar och har tappat räkningen. 12 månader minst har det gått nu. Mest för att jag pluggar och inte har råd med nåt annat MEN vi är världens bästa kompisar.

Det är just antagligen för att vi fortfarande var så goda vänner som vi kunde bo ihop trots att vi inte var tillsammans längre. Vi bröt ju inte upp för att någon gjort den andra något ont eller för att någon inte ville vara tillsammans och den andra ville

Hur fungerade det med att ha prospects hemma?
Åkte xsambo ut på soffan?

man hade helt enkelt inga prospects....för min del är det inga större problem att hålla sig singel och fågelfri i 4 månader emellanåt 😉

Tycker du inte om fåglar?