Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELnyblivna singlar/ni som separerar …
You need to log in to create posts and topics.

😀 nu när du säger det så....nja, fåglar är inte mina favvohusdjur precis... 😉

Jag kör med lånta fjädrar!

MEn Det blir kvasiliv...varken eller...jag tror det är mycket dåligt för själen på långsikt...

Kastar in en hund i singel-leken. Perfekt om man har tiden, orken och intresset. Jordens underbaraste djurart! 😀

F-n, bara att konstatera, singel igen.. ett förhållande som sprack på det konstigaste sätt jag varit med om, begriper fortfarande inte vad f

katter då?? de e väl ännu mysigare å gosiga när de har den sidan till.

de e rätt skönt å va singel så man hinner/kan göra allt de man vlill när man vill och inte behöver rapportera allt man tänker göra.
en lite jobbig sak är att det är så fruktansvärt en

usch nej ingen hund.
självklart ska det vara katter. och de ska va tränade att ha i sängen.
alternativt: de ska träna dig så du vet hur du ska få plats i sängen efter de har lagt sig

Min ena kisse sover sked med mig varje morgon. Dessutom är han både stor, hårig och snarkar, så det är nästan precis som att sova brevid vilken man som helst.

Katter? Eva, läs ett par inlägg längre ned så har du svaret:

"Min ena kisse sover sked med mig varje morgon. Dessutom är han både stor, hårig och snarkar, så det är nästan precis som att sova brevid vilken man som helst. "

Det där lät ju inge lockande

Det värsta med husdjur(ej de mänskliga) är att jag anpassar mitt sovläge efter hur de tydligen vill ligga och sova. Vaknar helt ledbruten upptryckt i ett hörn av sängen med hund och katt bresandes rätt över sängen.

du är en väldresserad människa 😀