Quote from Guest on 20 March 2013, 13:03Jag fick igår frågan var Listan för 2013 håller hus. Faktum var att jag redan hade förberett alla script och tabeller för att köra igång den men det var än så länge få snabba resultat. Men finns det efterfrågan så är det väl bara att slänga upp den på nät
Jag fick igår frågan var Listan för 2013 håller hus. Faktum var att jag redan hade förberett alla script och tabeller för att köra igång den men det var än så länge få snabba resultat. Men finns det efterfrågan så är det väl bara att slänga upp den på nät
Quote from Jonny Persson on 20 March 2013, 13:13Jag kan meddela att sedan ett par timmar finns det även damstatistik på sajten. Kravet för att kvala in på den Listan är 3:20. Racet för att se om det blir fler damer än herrar i årets statistik är nu igång och än så länge leder killarna.
http://maramack
Jag kan meddela att sedan ett par timmar finns det även damstatistik på sajten. Kravet för att kvala in på den Listan är 3:20. Racet för att se om det blir fler damer än herrar i årets statistik är nu igång och än så länge leder killarna.
Quote from Jonny Persson on 8 April 2013, 10:21En fin maratonhelg med några nya uppdateringar. Ber att få välkomna IK Nocout.se på listan genom Funbeataren Erik.
En fin maratonhelg med några nya uppdateringar. Ber att få välkomna IK Nocout.se på listan genom Funbeataren Erik.
Quote from Funbeat user on 9 April 2013, 00:19Tack Mackan! Bra jobb med listan, det har varit ett inspirerande mål att jobba mot.
Tack Mackan! Bra jobb med listan, det har varit ett inspirerande mål att jobba mot.
Quote from Jonny Persson on 16 April 2013, 10:42Efter helgens tävlingar är det nu 31 herrar under 2:50 och 16 damer under 3:20. Det ska bli intressant att se om det nästan exakta förhållandet på 2:1 står sig när säsongen är över.
Efter helgens tävlingar är det nu 31 herrar under 2:50 och 16 damer under 3:20. Det ska bli intressant att se om det nästan exakta förhållandet på 2:1 står sig när säsongen är över.
Quote from Jonny Persson on 30 September 2013, 12:31130 herrar och 84 damer inne på Listan efter helgens Berlin Marathon. Kan vi få in 100 tjejer och 150 killar innan året är slut? Det är ett kvartal kvar.
130 herrar och 84 damer inne på Listan efter helgens Berlin Marathon. Kan vi få in 100 tjejer och 150 killar innan året är slut? Det är ett kvartal kvar.
Quote from Funbeat user on 30 September 2013, 13:07Du har ju berömvärt fört denna lista några år.
Vilket år har varit bäst hittills.Tjejernas lista borde ha förbättrats.
1982 var det inte många av detta vackrare kön som klarade 3:20.
1982. Var väl det år som marathon blev populärt bland motionärer av
Du har ju berömvärt fört denna lista några år.
Vilket år har varit bäst hittills.
Tjejernas lista borde ha förbättrats.
1982 var det inte många av detta vackrare kön som klarade 3:20.
1982. Var väl det år som marathon blev populärt bland motionärer av
Quote from Jonny Persson on 30 September 2013, 13:17Tack K-G. 2011 var det flest herrar på listan från det jag startade den med 151 pers. Tror vi kan piska det i år om det blir bra förhållanden i Växjö, Amsterdan, Frankfurt och NYC.
Damernas är ju ny från i år så jag har inget att jämföra med. Det har ti
Tack K-G. 2011 var det flest herrar på listan från det jag startade den med 151 pers. Tror vi kan piska det i år om det blir bra förhållanden i Växjö, Amsterdan, Frankfurt och NYC.
Damernas är ju ny från i år så jag har inget att jämföra med. Det har ti
Quote from Funbeat user on 3 October 2013, 09:03Mackan, hur ser du på marathon som genomförs som en del av Ironmantävlingar? Det kanske står någonstans men att jag missat det.
Eva Nyström sprang på 3.13:01 i IM Kalmar 2013 men finns inte med på din lista, därav frågan.
Mackan, hur ser du på marathon som genomförs som en del av Ironmantävlingar? Det kanske står någonstans men att jag missat det.
Eva Nyström sprang på 3.13:01 i IM Kalmar 2013 men finns inte med på din lista, därav frågan.
Quote from Funbeat user on 3 October 2013, 09:04Kan inte räknas, det är ju flygande start ju! 😀
Kan inte räknas, det är ju flygande start ju! 😀