Quote from Funbeat user on 3 October 2013, 09:09Och Åsa Lundström på 3:16:54 under IM Lake Tahoe
Och Åsa Lundström på 3:16:54 under IM Lake Tahoe
Quote from Funbeat user on 3 October 2013, 09:10😀
Den var kul Anders. Har aldrig tänkt på det på det sättet!
😀
Den var kul Anders. Har aldrig tänkt på det på det sättet!
Quote from Jonny Persson on 3 October 2013, 09:16Ironmanmaror räknas inte av den enkla anledning att jag uppfattar det som dom har en lite vidare definition på maratonbegreppet än vad vi har inom löpningen. Jag litar helt enkelt inte på deras kontrollmätningar.
Hursom, jag tar inte med triathlonresul
Ironmanmaror räknas inte av den enkla anledning att jag uppfattar det som dom har en lite vidare definition på maratonbegreppet än vad vi har inom löpningen. Jag litar helt enkelt inte på deras kontrollmätningar.
Hursom, jag tar inte med triathlonresul
Quote from Funbeat user on 12 November 2013, 17:37Wow, 158 namn på listan nu, och då är ju året inte riktigt slut än heller. Om jag inte sett fel så var tidigare toppnoteringen (de år Mackan fört statistik) 151 som noterades 2011. Undrar hur många år man får gå tillbaka i tiden för att hitta fler än 158?
Wow, 158 namn på listan nu, och då är ju året inte riktigt slut än heller. Om jag inte sett fel så var tidigare toppnoteringen (de år Mackan fört statistik) 151 som noterades 2011. Undrar hur många år man får gå tillbaka i tiden för att hitta fler än 158?
Quote from Jonny Persson on 12 November 2013, 18:10Jag har inte heller inte hunnit lägga in helgens resultat så det är i praktiken några till som ska in. Bland annat Jonas Buud.
Jag har inte heller inte hunnit lägga in helgens resultat så det är i praktiken några till som ska in. Bland annat Jonas Buud.
Quote from Jonny Persson on 12 November 2013, 18:19Och just ja, grattis till kapningen. Jag räknar nettotider!
Och just ja, grattis till kapningen. Jag räknar nettotider!
Quote from Funbeat user on 13 November 2013, 23:45Tackar! 🙂 Det är generöst att räkna nettotider, då behöver man inte tränga sig längst fram i startledet den dagen det är dags att göra en attack mot 2:50.
Tackar! 🙂 Det är generöst att räkna nettotider, då behöver man inte tränga sig längst fram i startledet den dagen det är dags att göra en attack mot 2:50.