Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningnytt rekord på milen... 🙂
You need to log in to create posts and topics.

12

Tänkte med satsa på under 50 på midnattsloppet nu i Augusti.. Men börjar bli osäker på om ja klarar det. Har haft 54 som snabbast å tränar för fullt nu 🙂

Midnattsloppet är ett tufft lopp att slå personbästa i då det både är trångt och ganska backigt, men med bra träning i sommar ska det inte vara omöjligt.

Ska springa det i Göteborg. De är visst inte lika backigt har jag läst, men trångt lär det vara. Ändrar kanske mitt mål till 52 så att jag inte misslyckas

Jag har sub50 som ett litet mer långsiktigt mål. Tänkte fixa det till det år jag fyller 60. Någon gång under 2013.

Fasen Krister - har du inte bestämmt när du fyller??

Grattis! PB funkar som doping ett tag framöver. Passa på att köra lite fartlek och intervall när du har den positiva känslan. Den träning hjälper ytterligare till att bli snabbare.
// Johan

När jag ska fylla år är ett av de beslut som jag inte bestämmer över. Varken när den första födelsedagen skulle inträffa eller nuvarande.

I år t.ex. fick jag fylla år den 2 juli pga att min fru ansåg att logistiken fungerade bättre då än den 3:e. 🙁

var ute på ett återhämntningspass i dag..på torsdag täkte jag faktiskt köra intervaller..

för på fredag sticker jag till cypern i 1 vecka..men tro inte jag tänker vila..=)..ska faktiskt ta med mig skorna å min gpsklocka..(305:an)

hoppas på att köra 2 pa

12