Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 22:17Tänkte med satsa på under 50 på midnattsloppet nu i Augusti.. Men börjar bli osäker på om ja klarar det. Har haft 54 som snabbast å tränar för fullt nu 🙂
Tänkte med satsa på under 50 på midnattsloppet nu i Augusti.. Men börjar bli osäker på om ja klarar det. Har haft 54 som snabbast å tränar för fullt nu 🙂
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 22:23Midnattsloppet är ett tufft lopp att slå personbästa i då det både är trångt och ganska backigt, men med bra träning i sommar ska det inte vara omöjligt.
Midnattsloppet är ett tufft lopp att slå personbästa i då det både är trångt och ganska backigt, men med bra träning i sommar ska det inte vara omöjligt.
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 22:26Ska springa det i Göteborg. De är visst inte lika backigt har jag läst, men trångt lär det vara. Ändrar kanske mitt mål till 52 så att jag inte misslyckas
Ska springa det i Göteborg. De är visst inte lika backigt har jag läst, men trångt lär det vara. Ändrar kanske mitt mål till 52 så att jag inte misslyckas
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 23:08Jag har sub50 som ett litet mer långsiktigt mål. Tänkte fixa det till det år jag fyller 60. Någon gång under 2013.
Jag har sub50 som ett litet mer långsiktigt mål. Tänkte fixa det till det år jag fyller 60. Någon gång under 2013.
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 23:27Fasen Krister - har du inte bestämmt när du fyller??
Fasen Krister - har du inte bestämmt när du fyller??
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 00:48Grattis! PB funkar som doping ett tag framöver. Passa på att köra lite fartlek och intervall när du har den positiva känslan. Den träning hjälper ytterligare till att bli snabbare.
// Johan
Grattis! PB funkar som doping ett tag framöver. Passa på att köra lite fartlek och intervall när du har den positiva känslan. Den träning hjälper ytterligare till att bli snabbare.
// Johan
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 09:48När jag ska fylla år är ett av de beslut som jag inte bestämmer över. Varken när den första födelsedagen skulle inträffa eller nuvarande.
I år t.ex. fick jag fylla år den 2 juli pga att min fru ansåg att logistiken fungerade bättre då än den 3:e. 🙁
När jag ska fylla år är ett av de beslut som jag inte bestämmer över. Varken när den första födelsedagen skulle inträffa eller nuvarande.
I år t.ex. fick jag fylla år den 2 juli pga att min fru ansåg att logistiken fungerade bättre då än den 3:e. 🙁
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 20:05var ute på ett återhämntningspass i dag..på torsdag täkte jag faktiskt köra intervaller..
för på fredag sticker jag till cypern i 1 vecka..men tro inte jag tänker vila..=)..ska faktiskt ta med mig skorna å min gpsklocka..(305:an)
hoppas på att köra 2 pa
var ute på ett återhämntningspass i dag..på torsdag täkte jag faktiskt köra intervaller..
för på fredag sticker jag till cypern i 1 vecka..men tro inte jag tänker vila..=)..ska faktiskt ta med mig skorna å min gpsklocka..(305:an)
hoppas på att köra 2 pa