Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumOrienteringO-ringen Dalarna
You need to log in to create posts and topics.

Lycka till alla Funbeatare!

Tyvärr är jag inte på oringen med er, får sikta på 2009 istället. Rapportera gärna hur det går 😉
/Andrea

Yla,
tejpa hårt så går det säkert bra iallafall. tror att det gäller att ta det
lugnt iallfall.

Vill man inte skylta med sina (eller i alla fall mina 😉 ) pinsamma vägval på Runoway kan man också göra sin egen vägvalsanalys via det eminenta programmet quickroute. Se http://www.matstroeng.se/quickroute/sv/index.php . Hade verkligen behövt den där GPS

Phuu, nu är det klart och jag klarade mig igenom alla etaperna utan att dom behövde sända ut skalgångkedja 🙂 blev nästan 6 timmars orientering på de 5 dagarna.

Hade nog inte riktigt anat vad en svart bana betydde, svart betyder visst svårt har jag fått

Magnus, då har du fått en massa mer funbeatminuter är en del andra! Det var väl bra? Att orka springa och hålla koncentrationen uppe en timme om dagen (PLUS vägen till start och allt annat runtikring) i en hel vecka, särskilt när det är så varmt som det b

På Funbeat vinner flest minuter Magnus
så här ligger vi i topp efter veckans orientering

Kul var det. jag ser det som en orienteringskurs.
kan mkt mer nu.

Sorry, ni ligger långt ifrån i topp från Sälenveckan. Det finns ett par funbeatare som sprang multisportklassen också...

oj det måste vi ju hitta
vilka kämpar!!!

Nu har jag oxå lagt in min löpning i runoway.
D35M, etapp 1.

Hej på Er....Hoppas er vecka varit strålande o att ni kom runt i den svåra terrängen..själv började jag lugt o säkert..kände mig nöjd efter två etapper...sen kraftigt förskyld o blev liggande i stugan med feber. Ingen höjdare....men vad gör man..*L*