Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumOrienteringO-ringen Dalarna
You need to log in to create posts and topics.

Skratt.....jo var allt lite jobbigt...men oxe som jag är kommer jag igen. Har nya mål.och fick lite bekfräftat att mkt träning gett resultat. Skall kolla på runoway nu.

Nä men Johan då missade du ju de två roligaste etapperna! E3 med ren brunbildsorientering och E4 med kalfjäll. Hoppas du är på bättringsvägen nu 🙂

Tina, HUR kunde vi gå förbi varandra hela veckan? Vi skulle bett arrangören om Funbeat-lottning! 😉

Hur gick det med solen och värmen på kalfjället? För jag antar att det var lika varmt i Sälen som i övriga Sverige. Springa i skogen kan ju gå hyfsat ändå men jag kan tänka mig att det blev jobbigt när det inte fanns några träd att få skydd från...

Såg att det var flera som låg med dropp efter sista etapen och var ganska medtagan men för de flesta är inte etapperna så långa så att det ska besvära så farligt om man förberet sig rätt.

Sara: Ja, hur är det möjligt? Jag träffade inte på Lotta heller. Men en kollega till mig träffade jag på tre etapper ute i skogen!!

Tur att man valde motionklass och hade fri starttid. Jag valde att starta kl 8 i fredags innan det blev allt för varmt. Me