Quote from Guest on 9 June 2008, 20:50Skulle gärna vilja se placeringarna i tjejvättern... i alla fall de i början... jag vet, det är ingen tävling och allt det där men det är ändå kul att se tycker jag 🙂
Någon som vet vem som körde på den "bästa" eller snabbaste tiden?
/Cyklo
Skulle gärna vilja se placeringarna i tjejvättern... i alla fall de i början... jag vet, det är ingen tävling och allt det där men det är ändå kul att se tycker jag 🙂
Någon som vet vem som körde på den "bästa" eller snabbaste tiden?
/Cyklo
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 21:00Och Halvvättern är jag ju intresserad av. Det brukar ju alltid poppa upp edit: resultatlistor... men vi kanske ska hålla oss till tåls nån dag eller två.
/hon som oxå vet att det inte är tävling
Och Halvvättern är jag ju intresserad av. Det brukar ju alltid poppa upp edit: resultatlistor... men vi kanske ska hålla oss till tåls nån dag eller två.
/hon som oxå vet att det inte är tävling
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 21:29Det kan inte vara så svårt att få fram resultatlistor.
Det kan inte vara så svårt att få fram resultatlistor.
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 21:31Så var är de då 😀 ?
Så var är de då 😀 ?
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 21:49JA!! jag väntar också!! Är ju jättenyfiken vad min tid räckte till! 😀
JA!! jag väntar också!! Är ju jättenyfiken vad min tid räckte till! 😀
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 21:49Den som var först passerade mållinjen först!
Att man missar starten är ens eget fel.
Den som var först passerade mållinjen först!
Att man missar starten är ens eget fel.
Quote from Bengt Askerfelt on 9 June 2008, 22:38Apropå tider i Tjejvättern- i körtidsuträknaren på vatternrundan.se kan du som tjej inte planera att cykla Tjejvättern under 3 timmar! Det är nog för farligt att cykla så snabbt för oss tjejer... och så skulle vi nog svettas alldeles för mycket...(#)
Apropå tider i Tjejvättern- i körtidsuträknaren på vatternrundan.se kan du som tjej inte planera att cykla Tjejvättern under 3 timmar! Det är nog för farligt att cykla så snabbt för oss tjejer... och så skulle vi nog svettas alldeles för mycket...(#)
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 22:55Ha ha!
Och Halvvättern verkar inte ens finnas... eller ser jag dåligt??!
Ha ha!
Och Halvvättern verkar inte ens finnas... eller ser jag dåligt??!
Quote from Lena O on 10 June 2008, 00:08märligt att 2 tidningar angav Jonas Aspman som vinnaren av HalvVättern, och Jan Ekdahl andra platsen???
märligt att 2 tidningar angav Jonas Aspman som vinnaren av HalvVättern, och Jan Ekdahl andra platsen???
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 00:12Vilka tidningar va det?
Vilka tidningar va det?