Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 07:13Jaaaa, någon form av resultatlista över halvvättern vill jag oxå se! 🙂
Jaaaa, någon form av resultatlista över halvvättern vill jag oxå se! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 08:10Det är ett motionslopp utan tävlingshets och annat otrevligt.
Det är ett motionslopp utan tävlingshets och annat otrevligt.
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 08:38Jaaa, jag vill också ha resultatlista till tjejvättern?!?!
Vaddå motionslopp?! Alla tävlar väl, om inte mot andra så mot sig själv! Eller är det bara i min värld livet fungerar så???? (#)
Jaaa, jag vill också ha resultatlista till tjejvättern?!?!
Vaddå motionslopp?! Alla tävlar väl, om inte mot andra så mot sig själv! Eller är det bara i min värld livet fungerar så???? (#)
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 09:20Då vet du väl tiden om du cyklat runt?
Det är inte konstigt att det blir en massa vurpor och annat otrevligt på motionsloppen om alla hetsar, stannar inte vid stopplikt, räcker inte ut handen när de svänger, gör stopptecken om de ska stanna etc. etc. etc.
Då vet du väl tiden om du cyklat runt?
Det är inte konstigt att det blir en massa vurpor och annat otrevligt på motionsloppen om alla hetsar, stannar inte vid stopplikt, räcker inte ut handen när de svänger, gör stopptecken om de ska stanna etc. etc. etc.
Quote from Bengt Askerfelt on 10 June 2008, 10:10Man kan väl cykla fort och fortfarande respektera både medcyklister och trafikregler?
Man kan väl cykla fort och fortfarande respektera både medcyklister och trafikregler?
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 10:19Men det gör man inte på motionsloppen..........................
På tävlingar är till exempel stopplikten vanligtvis upphävd och man blir diskad om man kör på fel sida om refuger o dylikt.
Men det gör man inte på motionsloppen..........................
På tävlingar är till exempel stopplikten vanligtvis upphävd och man blir diskad om man kör på fel sida om refuger o dylikt.
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 14:58"Men det gör man inte på motionslopp"
Tur att man inte är man.
Jag vill jämföra mig med alla andra inte bara mig själv.
"Men det gör man inte på motionslopp"
Tur att man inte är man.
Jag vill jämföra mig med alla andra inte bara mig själv.
Quote from j sollerman on 11 June 2008, 11:02Vurpor är otrevligt. Såg två stycken var av en såg riktigt allvarlig ut! Låg en kille mitt i vägen på mage och de blödde väldigt mycket från ansiktet!
Vurpor är otrevligt. Såg två stycken var av en såg riktigt allvarlig ut! Låg en kille mitt i vägen på mage och de blödde väldigt mycket från ansiktet!
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 12:04Hittade dessa på ett annat forum:
http://hem.bredband.net/ponlin/resFile_vrTjej08.zip
http://hem.bredband.net/ponlin/resFile_vrHalv08.zip
Hittade dessa på ett annat forum:
Quote from j sollerman on 11 June 2008, 12:31Tack för de =)
Tack för de =)