Quote from Bengt Askerfelt on 11 June 2008, 12:38Tack!
edit: för att vara medelålders cykelnovis med första tur i april så tycker jag det var riktigt bra av mig att placera mig i den snabbaste tiondelen av deltagarna
*slår sig stolt på bröstet*...och så var det lite kul att cykla om min arbetskamrat
Tack!
edit: för att vara medelålders cykelnovis med första tur i april så tycker jag det var riktigt bra av mig att placera mig i den snabbaste tiondelen av deltagarna
*slår sig stolt på bröstet*
...och så var det lite kul att cykla om min arbetskamrat
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 12:41Tack Anne Mari!
Tack Anne Mari!
Quote from Viktor Wrede on 11 June 2008, 13:15Tack!!
Tack!!
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 13:39SUPER!!
...å jag är nöjd med placeringen (H)
SUPER!!
...å jag är nöjd med placeringen (H)
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 13:54Oj, Cecilia. Ja med den tiden kan man ju knappast va nåt annat! Fanns inte många som va bättre! Gött jobbat!
Oj, Cecilia. Ja med den tiden kan man ju knappast va nåt annat! Fanns inte många som va bättre! Gött jobbat!
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 14:10Tackar! 🙂
Tackar! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 14:19Tack!!
Tack!!
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 16:44Tack snälla för den efterlängtade listan! Jag är mycket nöjd med
min 16:e placering. Nästa år lär jag snacka ihop mig med mina
klubbkamrater i Hofvet och haka på en klunga...
Tack snälla för den efterlängtade listan! Jag är mycket nöjd med
min 16:e placering. Nästa år lär jag snacka ihop mig med mina
klubbkamrater i Hofvet och haka på en klunga...
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 17:11Tack Anne Mari! Det är en sporre att bli ännu bättre! Får väl ta å gå med i en cykelklubb nu så jag kan lära mig mer.
Tack Anne Mari! Det är en sporre att bli ännu bättre! Får väl ta å gå med i en cykelklubb nu så jag kan lära mig mer.
Quote from Funbeat user on 12 June 2008, 09:30Jag åkte ett tag med Fredrik men jag tappade det gänget i backen som ledde upp under E4:an, kom iallafall in på en 80:e plats, skitkul!!!
Jag åkte ett tag med Fredrik men jag tappade det gänget i backen som ledde upp under E4:an, kom iallafall in på en 80:e plats, skitkul!!!