Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelOch vi gnäller på billister
You need to log in to create posts and topics.

En hatt skulle göra sig på den avataren 😉

Men snygg grafik. Och idioter finns i alla på åldrar med eller utan fordon och på/i alla fordon. Tyvärr.
Har ett minne av att på körskolan varnade de för att släppa fram Fotgängare (och då även cyklar) där man e

Nja, jag tycker ju liksom alla andra att jag kör bil otroligt bra. Dessutom använder jag inte hatt. Sen har jag aldrig kört på nån cykel med bilen (däremot bil med cykeln 🙂 )

Men jag tycker inte om att du generellt säger en massa otrevligheter om folk s

"35-åriga rökare brukar se ut som 60"
Hm....visst är det lätt att generalisera så där i farten;)

Nu har jag lagt dit en ;). Bättre så??

Åww Christer.
Jag har väldigt svårt för alla svenska i radio, media, eller på ett forum som använder ord i tal och skrift som Fucking rakt ut. Visa lite stil nu och lägg in ett par asterisk-

Sedan har du helt rätt, Det var en generalisering. Alla Gubbar

Anna: "Hm....visst är det lätt att generalisera så där i farten" - hehe där fick du mig! *rodnar lite klädsamt*

edit: Fast jag hade faktiskt en 😉 där och sa dessutom "brukar" - så det känns lite bättre efter omläsning...

Det är tur att gamla cyklister är hårda och bilar sköra...

Under dagens cykeltur med Bicycle village (lokal cykelbutik som har cykeltur varje lördag) så körde en bil så nära att han slog av sin egen backspegel mot överarmen på en i klungan...

Cyklisten

Undrar hur den här chauffören tänkte(#)
http://www.wighsnews.se/nyheter.php?nyhet=Norrkoping-Lastbil-korde-over-fot&notisid=24774

Fy, han har ju verkligen klämt in cyklisten mellan lastbilen och räcket.

Kunde gått mycket värre än att foten blev överkörd, vilket absolut är hemskt nog.

(t-)