Quote from Funbeat user on 17 May 2008, 20:58Mycket bra fartträning.
Mycket bra fartträning.
Quote from Funbeat user on 17 May 2008, 21:02Min åsikt med. Kör hårt och bli bättre.
Min åsikt med. Kör hårt och bli bättre.
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 03:06Sabel och häst har sin plats även idag. Men nu köper vi nya uppgraderingen av JAS-plan också, allt i besparingsanda.
Sabel och häst har sin plats även idag. Men nu köper vi nya uppgraderingen av JAS-plan också, allt i besparingsanda.
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 09:16Det är bilisterna som betalar vägskatt, inte cyklisterna...
(OBS! IRONI!) 😀
Det är bilisterna som betalar vägskatt, inte cyklisterna...
(OBS! IRONI!) 😀
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 17:46Precis det var det en flane som sa till mig en gång.
"Du betalar väl för f..n ingen vägskatt för den j...la cykeln så ge dig av ifrån vägen din j...el!!!"
Jag åkte upp brevid honom och log mot honom. Han höll på att explodera när jag önskade honom en rikt
Precis det var det en flane som sa till mig en gång.
"Du betalar väl för f..n ingen vägskatt för den j...la cykeln så ge dig av ifrån vägen din j...el!!!"
Jag åkte upp brevid honom och log mot honom. Han höll på att explodera när jag önskade honom en rikt
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 11:51Vi (cyklister) orsakar knappast en bråkel av det som vägtrafikskatten bekostar heller, så varför skulle vi då betala? Goddag yxskaft.
Vi (cyklister) orsakar knappast en bråkel av det som vägtrafikskatten bekostar heller, så varför skulle vi då betala? Goddag yxskaft.
Quote from Bertil Nolheim on 20 May 2008, 12:39De flesta cyklister är väl dessutom bilägare och betalar vägskatt.
De flesta cyklister är väl dessutom bilägare och betalar vägskatt.
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 16:45Närkontakt med en bil idag, jag klarade mig bra men hade nog haft en del skrubbsår om jag inte haft långärmat och handskar.
BILD:http://members.arstechnica.com/x/packswede/BikeCrash.jpg
Gubben i bilen kan inte ha tittat bakåt överhuvudtaget innan han sv
Närkontakt med en bil idag, jag klarade mig bra men hade nog haft en del skrubbsår om jag inte haft långärmat och handskar.
BILD:http://members.arstechnica.com/x/packswede/BikeCrash.jpg
Gubben i bilen kan inte ha tittat bakåt överhuvudtaget innan han sv
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 17:12Månne han jobbade där eller skulle förnya körkort ...
Tur att det gick hyfsat bra iaf!
Månne han jobbade där eller skulle förnya körkort ...
Tur att det gick hyfsat bra iaf!
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 17:14Du tog väl registreringsnumret?
Bara att sms:a till numret Gunnar gav oss ovan och se till att han inte får körkortet förnyat - eller iaf få ersättning för kläderna som jag antar blev förstörda.
Du tog väl registreringsnumret?
Bara att sms:a till numret Gunnar gav oss ovan och se till att han inte får körkortet förnyat - eller iaf få ersättning för kläderna som jag antar blev förstörda.