Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 11:00Upplever ibland samma "fenomen".
Oftast efter egen analys pga att jag tränat lite för hårt/lite för sent på kvällen. Ibland (oftast) i samband med för lite sömn (6-7tim). Skulle troligen behöva ca 8-10tim.
Att det dessutom är mörkare ute nu tror jag bidr
Upplever ibland samma "fenomen".
Oftast efter egen analys pga att jag tränat lite för hårt/lite för sent på kvällen. Ibland (oftast) i samband med för lite sömn (6-7tim). Skulle troligen behöva ca 8-10tim.
Att det dessutom är mörkare ute nu tror jag bidr
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 12:52Kan vara att du får i dig för lite energi. Låter som hur min kropp brukar svara när jag äter för lite kolhydrater och kör mycket explosiv/högpuls träning.
Ett annat tips är att ta en ipren innan du går å lägger dig. När jag kör riktigt hårt så måste jag
Kan vara att du får i dig för lite energi. Låter som hur min kropp brukar svara när jag äter för lite kolhydrater och kör mycket explosiv/högpuls träning.
Ett annat tips är att ta en ipren innan du går å lägger dig. När jag kör riktigt hårt så måste jag
Quote from Elias Engqvist on 16 January 2012, 13:27Att ha som regel att ta ipren eller andra värktabletter är INTE bra!
Att ha som regel att ta ipren eller andra värktabletter är INTE bra!
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 14:29Ipren regelbundet? Här ringer varningsklockor!!!
Ipren regelbundet? Här ringer varningsklockor!!!
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 15:01Ipren intas på kvällen efter ett hårt tränigspass inte varje dag. Detta pga att min kropp är extremt aktiv om jag inte gör det. Jag svettas oftast flera liter (kan vrida ur lakan etc. när jag vaknar) samt har stora svårigheter att somna då det kryper i he
Ipren intas på kvällen efter ett hårt tränigspass inte varje dag. Detta pga att min kropp är extremt aktiv om jag inte gör det. Jag svettas oftast flera liter (kan vrida ur lakan etc. när jag vaknar) samt har stora svårigheter att somna då det kryper i he
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 15:12Jag testade att äta mycket mer igår. Drack ett glas vin och en milkshake ovanpå en stor middag. Dessutom drack jag mer vatten igår kväll och idag innan träningen. Det verkar fungera. Jag kände mig starkare idag än på ett par veckor, så det är nog maten o
Jag testade att äta mycket mer igår. Drack ett glas vin och en milkshake ovanpå en stor middag. Dessutom drack jag mer vatten igår kväll och idag innan träningen. Det verkar fungera. Jag kände mig starkare idag än på ett par veckor, så det är nog maten o
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 21:39Gustaf M; har du bett en läkare kolla upp dina besvär för det låter väldigt konstigt!
Gustaf M; har du bett en läkare kolla upp dina besvär för det låter väldigt konstigt!
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 17:13Tack för alla svar.. Jag ville ha lite tänkbara orsaker för att få lite fler idéer. Egentligen är det inget större problem då tillståndet går över efter att jag fått i mig en berocca och vaknat till liv igen. ca 10 min efter uppvaknandet..
Symtomen är sä
Tack för alla svar.. Jag ville ha lite tänkbara orsaker för att få lite fler idéer. Egentligen är det inget större problem då tillståndet går över efter att jag fått i mig en berocca och vaknat till liv igen. ca 10 min efter uppvaknandet..
Symtomen är sä
Quote from Elias Engqvist on 20 January 2012, 22:20Det kanske är så att du har blivit beroende av aspertamet i beroccan?!
Det kanske är så att du har blivit beroende av aspertamet i beroccan?!
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 08:14Haha! Ja det är säkert inte omöjligt det heller. Men då får det vara så..
Den bakfulla känsla har dock betydligt starkare korrelation med hård/lång träning dagen innan än om jag kommer ihåg att dricka Berocca lr inte.. 🙂
Haha! Ja det är säkert inte omöjligt det heller. Men då får det vara så..
Den bakfulla känsla har dock betydligt starkare korrelation med hård/lång träning dagen innan än om jag kommer ihåg att dricka Berocca lr inte.. 🙂