Quote from Guest on 7 June 2012, 21:45Är det bara jag som upplever att "olästa diskussioner" är stängd i stort sett varje kväll?
Är det bara jag som upplever att "olästa diskussioner" är stängd i stort sett varje kväll?
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 21:55Ja Rolle. Du har fått det onda ögat. Alla andra har funktionen på utom du 😉
Ja Rolle. Du har fått det onda ögat. Alla andra har funktionen på utom du 😉
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 22:00Typiskt mig...
Typiskt mig...
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 22:01Tryck på "bubblan" så får du se att funktionen är på men räknaren är avstängd (står oxå i en box när du sätter markören över bubblan)
Tryck på "bubblan" så får du se att funktionen är på men räknaren är avstängd (står oxå i en box när du sätter markören över bubblan)
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 22:10Vad du kan göra är att skapa ett bokmärke som går till den här adressen: "www.funbeat.se/discussion/redirectfirstunread.aspx "
Sen är det bara att klicka på...
Vad du kan göra är att skapa ett bokmärke som går till den här adressen: "www.funbeat.se/discussion/redirectfirstunread.aspx "
Sen är det bara att klicka på...
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 22:22Är enklare att bara trycka på bubblan
Är enklare att bara trycka på bubblan
Quote from Elias Engqvist on 7 June 2012, 22:23Då får du ju klicka 2 ggr - vad är enklare med det?
Då får du ju klicka 2 ggr - vad är enklare med det?
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 23:05Smaksak kanske, men jag får upp alla olästa trådar, kan knappa alla ointressanta som just ointressanta, och bara läsa det jag vill. Överblick, alltså.
Smaksak kanske, men jag får upp alla olästa trådar, kan knappa alla ointressanta som just ointressanta, och bara läsa det jag vill. Överblick, alltså.
Quote from Elias Engqvist on 7 June 2012, 23:47Du kanske inte menade enklare?! Då förstår jag...
Du kanske inte menade enklare?! Då förstår jag...
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 23:56Shift + klicka på bubblan så kommer du till nästa olästa diskussion.
Shift + klicka på bubblan så kommer du till nästa olästa diskussion.