Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 12:35Hmm.. trippelpost trots att mitt internet varken är dåligt eller långsamt? Konstigt!
Hmm.. trippelpost trots att mitt internet varken är dåligt eller långsamt? Konstigt!
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 12:35Kanske berodde på att jag editerade om och hit och dit innan jag tryckte på spara? Annars vet jag faktiskt inte varför, för jag brukar verkligen inte få dubbelposter ens.
Kanske berodde på att jag editerade om och hit och dit innan jag tryckte på spara? Annars vet jag faktiskt inte varför, för jag brukar verkligen inte få dubbelposter ens.
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 12:36Mmm, den diskussionen fastnade väl på om man borde ha inläggen i omvänd kronologisk ordning eller inte?
Mmm, den diskussionen fastnade väl på om man borde ha inläggen i omvänd kronologisk ordning eller inte?
Quote from Elias Engqvist on 8 June 2012, 12:39Nej vi kom fram till att vissa tyckte det.
Men uppenbarligen finns det folk här som vill minimera antalet klick. Och är man någotsånär flitig besökare här så kan man hålla ganska många trådar i huvudet och känner igen sig då man kommer ner till första ol
Nej vi kom fram till att vissa tyckte det.
Men uppenbarligen finns det folk här som vill minimera antalet klick. Och är man någotsånär flitig besökare här så kan man hålla ganska många trådar i huvudet och känner igen sig då man kommer ner till första ol
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 12:46"Spara"-knappen?? Vad har den med att lätt kunna ta sig mellan trådarna att göra?
"Spara"-knappen?? Vad har den med att lätt kunna ta sig mellan trådarna att göra?
Quote from Elias Engqvist on 8 June 2012, 12:51Den har att göra med att ditt inlägg blev 3 inlägg för att du tryckte på spara-knappen 3 ggr.
Den har att göra med att ditt inlägg blev 3 inlägg för att du tryckte på spara-knappen 3 ggr.
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 12:53I samma anda är det obegripligt varför texten "(Du har N olästa diskussioner)" är statisk och inte en länk till http://www.funbeat.se/discussion/unreadthreads.aspx .
När man är längs ner på sidan och vill till översikten ska man inte behöva scrolla längs
I samma anda är det obegripligt varför texten "(Du har N olästa diskussioner)" är statisk och inte en länk till http://www.funbeat.se/discussion/unreadthreads.aspx .
När man är längs ner på sidan och vill till översikten ska man inte behöva scrolla längs