Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Om jag klickar på mitt bokmärke så kommer jag också dit fast med en knapptryckning mindre (shift är också en knapp!)

...dessutom så är det knepigt på pekskärmar.

Väldigt bra tips men det förklarar inte varför jag har räknaren igång på dagtid men inte på kvällarna...

Själva "räknaren" är avstängd mellan 20:00 och 24:00.

om du hoovrar över räknaren så ser du varför - det hommer upp en text som förklarar varför den är avstängd (för ALLA) på kvällstid 🙂

Gick väl an bara jag slapp klicka två ggr på kvällarna, siffran bryr jag mig inte så mkt om som att kunna komma till nästa oläst inkägg fort.

SIffran är ointressant. Det är antalet klick - och scrollning - jag vill minska.

Samma här. Livet går ut på att slippa slösa tid på klickande och scrollande. Står inte det jag söker på förstasidan och PgDn eller ner-pil inte funkar då kan jag faktiskt lägga ner en sidan helt om det inte är väldigt intressant.

Det var länge sen vi diskuterade om man inte borde komma ner till första olästa på en gång också (apropå antalet klick)

Christer: Jo, men kom vi inte fram till då att det var många som uppskattade att FÖRST komma till en översikt så man kunde grovsålla bort exempelvis tävlingar man inte tänkte delta i?

Men att därifrån gå till att jag måste klicka mig tillbaka till översi