Quote from Elias Engqvist on 8 June 2012, 07:24Om jag klickar på mitt bokmärke så kommer jag också dit fast med en knapptryckning mindre (shift är också en knapp!)
Om jag klickar på mitt bokmärke så kommer jag också dit fast med en knapptryckning mindre (shift är också en knapp!)
Quote from ellen olsson on 8 June 2012, 08:11...dessutom så är det knepigt på pekskärmar.
...dessutom så är det knepigt på pekskärmar.
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 09:13Väldigt bra tips men det förklarar inte varför jag har räknaren igång på dagtid men inte på kvällarna...
Väldigt bra tips men det förklarar inte varför jag har räknaren igång på dagtid men inte på kvällarna...
Quote from ellen olsson on 8 June 2012, 09:16Själva "räknaren" är avstängd mellan 20:00 och 24:00.
Själva "räknaren" är avstängd mellan 20:00 och 24:00.
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 09:30om du hoovrar över räknaren så ser du varför - det hommer upp en text som förklarar varför den är avstängd (för ALLA) på kvällstid 🙂
om du hoovrar över räknaren så ser du varför - det hommer upp en text som förklarar varför den är avstängd (för ALLA) på kvällstid 🙂
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 12:04Gick väl an bara jag slapp klicka två ggr på kvällarna, siffran bryr jag mig inte så mkt om som att kunna komma till nästa oläst inkägg fort.
Gick väl an bara jag slapp klicka två ggr på kvällarna, siffran bryr jag mig inte så mkt om som att kunna komma till nästa oläst inkägg fort.
Quote from ellen olsson on 8 June 2012, 12:22SIffran är ointressant. Det är antalet klick - och scrollning - jag vill minska.
SIffran är ointressant. Det är antalet klick - och scrollning - jag vill minska.
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 12:25Samma här. Livet går ut på att slippa slösa tid på klickande och scrollande. Står inte det jag söker på förstasidan och PgDn eller ner-pil inte funkar då kan jag faktiskt lägga ner en sidan helt om det inte är väldigt intressant.
Samma här. Livet går ut på att slippa slösa tid på klickande och scrollande. Står inte det jag söker på förstasidan och PgDn eller ner-pil inte funkar då kan jag faktiskt lägga ner en sidan helt om det inte är väldigt intressant.
Quote from Elias Engqvist on 8 June 2012, 12:27Det var länge sen vi diskuterade om man inte borde komma ner till första olästa på en gång också (apropå antalet klick)
Det var länge sen vi diskuterade om man inte borde komma ner till första olästa på en gång också (apropå antalet klick)
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 12:34Christer: Jo, men kom vi inte fram till då att det var många som uppskattade att FÖRST komma till en översikt så man kunde grovsålla bort exempelvis tävlingar man inte tänkte delta i?
Men att därifrån gå till att jag måste klicka mig tillbaka till översi
Christer: Jo, men kom vi inte fram till då att det var många som uppskattade att FÖRST komma till en översikt så man kunde grovsålla bort exempelvis tävlingar man inte tänkte delta i?
Men att därifrån gå till att jag måste klicka mig tillbaka till översi