Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningOlika lopp.
You need to log in to create posts and topics.

Jag har ingen koll på Gävletrakten tyvärr. Men om du orkar ta dig ner till Stockholm så kan jag tipsa om följande lopp till hösten som jag själv testat och tyckte var skojiga:

* St Eriksloppet (halvmara) 10 september. Mitt i Stockholm.
* Tjurruset (ca 10

tjurruset och snömilen är jag riktigt sugen på.
Halvmaran sparar jag till nästa år. Främst med tanke på att detta är första året jag springer motionslopp för huvud taget.

En bra början!

Räkna inte med nån miltid att skryta med på tjurruset, det brukar gå riktigt lååångsamt 🙂

Kan jag tänka mig. Man får mera vara nöjd över att ta sig runt har jag en känsla av.

studenternas löparkväll !

10 K imorgon på kristinebergs ip

http://www.studenterna.nu/Arrangemang/loparnaskvall.asp

Jag och henrik ska springa 10 k vi kommer kanske tampas om sistaplatsen. Visar väl sig.

Kostar 100 kr om man anmäler sig på plats.

Skoj! Ja det var sannerligen inga latmaskar som springer där, så nog lär man kunna vara med och tävla om sistaplatsen oavsett man vill eller inte 🙂

Verkar kul, tyvärr är jag upptagen i morgon.

Men lycka till ni! Meddela hur det gick.

Otroligt kul, du skulle verkligen ha gillat det tror jag. Bättre förutsättningar för att göra en bra miltid finns nog inte.

Nej jag kom inte sist, några bakom.

Tid:
40:12

12 "#¤&% sekunder. Här följer listan av ursäkter.

Skulle inte ha druckit så m

Imponerande! Under 40 är helt klart mitt drömmål också, tyvärr är det fortfarande 90 sek kvar dit, men snart så!

Med dom där ursäkterna ur världen borde du kunnat hamna på 35 🙂

Vad var det för bana som man springer så många varv på? Var det en 400-met

37:49!!!!

Ja vad säger man? Köpte ny lätta skor på lunchen. Har vilat hela sommaren. Resultat blir alltså att man springer mer än 2 min snabbare än någonsin. Känns lite dissillusionerad utan att ha 40min spöket på agendan 😉 men jädra stort skavsår i hål

Inte dåligt! Det är en rejäl minskning på milen som inger hopp för mig att minska med 90 sek, ner till 40.