Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningOlika lopp.
You need to log in to create posts and topics.

Inte precis. Flygande hippogriffer, trollkarlar och häxor som förvandlar sig till katter och annat och flyger på kvastar och på hippogriffer som sagt ... t ex. Bara specialeffekterna och miljöbyggena gör faktiskt filmerna väldigt sevärda, och bra musik. O

jo, det e grymt kul att leta efter ledtrådar. satt å såg om en massa avsnitt av prisonbreak-serien av den anledningen. riktigt skoj att lägga märke till grejer såm man inte såg första gången. (längtar till de nya avsnitten kommer ut...).

jag tror jag kom

Jo det är hemskt att vänta på sista boken! Och dessutom veta att det ÄR den sista.
Fast jag undrar om hon kommer klara att hålla det löftet ... Kanske faller f a börja skriva prequels eller ngt. Eller parallella historier i samma värld iaf.

Gnurf - passa dig noga nu va... 🙁

nu på lördag går det en tävling i gbg de är en bra uppladning inför gbg varvet.. tävlingen är på 16 km

du bor ju nära bollnäs du... där går det en tävling 23 maj den är på 8 och 15 km så om någon bor nära där så tycker jag att ni ska vara med för det är en lätt sprungen bana...