Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningOlika lopp.
You need to log in to create posts and topics.

tänker inte ens svara på det...

Jo...men My. När du skriver att du gillar avancerade tänka-filmer så blir man såklart nyfiken på vad det kan tänkas vara.

Har du några exempel på dina favoritfilmer !???

Dialogen i "Pretty Woman" är faktiskt rätt kul ... fast kanske inte precis tankeväckande;)

Jo, jag håller med Lingo. Jag kollar nästan alltid den filmen när repriserna rullar. Sedan är den ju ganska tankeväckande med sitt "Glada Horan" perspektiv...fast det är ju lite uttjatat...

Nej, man ska inte analysera den för mkt ... Kan vara dåligt för blodtrycket ... jo, det är roligt att se hur de gjort en nästan rak överföring av "Pygmalion", jämför med den gamla filmen med Leslie Howard (för pjäsen går ju inte överallt precis). Intress

Har ingen favofilm..finns många bra,visst... Är nog som de flesta..fast jag sitter ofta o räknar ut händelser innan(retar folk,jag lovar..)O ändras då karaktärerna så att de struntar i detaljer som varit med i början..så kan filmen kvitta...Typ Pappas poj

O det kan jag också göra - och skratta åt det, kan vara kul när man kan förutse hela filmen, ibland handlar det mer om hur kul och bra de lyckas göra det på vägen. Knappologer är jag van vid annars, har mig närstående som påpekar varenda fel i val av årm

visst kan man skratta åt det..om nu filmen är åt det hållet..men gå eller somna???En bra film ska fängsla en så man inte vill missa...Är sen så kass så...men jag vill se slutet..gör lika med böcker..fängslas jag inte så hoppar jag i den o läser här o där

Ser jag på film hemma har jag ofta inte så mkt att välja på än att jag kan bli tvungen att gå ifrån, det är saker som behöver fixas nu lite då och då; det har inte så mkt med filmen att göra.

En del filmer är då hopplösa. Makens hatobjekt i den vägen är

mmm.En hel evighet sedan jag gick på bio..skulle va kul o se en bra film,käka godis o garva lite...suck..Ska nog börja städa nu..usch va tråkigt..solen skiner ju o det är vår ute...städa....