Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningOlika lopp.
You need to log in to create posts and topics.

Bio? Ja vad är det ... skulle gått på bio ett kompisgäng i julas, men då fick Lillan tredagarsfeber eller ngt, inte 17 kunde vi lämna henne med mina föräldrar OCH farmor då ... innan dess tror jag att vi passade på ngn gång förra våren, inann hon föddes .

Liftarens Guide !???

Nix ... vad kan det ha varit?
Vad gick på biograferan i säg februari - april 2005? Det var säkert inte ngt som just haft premiär iaf. Eller så TÄNKTE vi bara att vi borde gå på bio men gjorde det inte.
Innan fyraåringen föddes gick vi iaf och såg Bridget

Ingen aning...Harry Potter är ju bara trams. Sånt undviker man noga....;)

hmm. harry potter trams? det är nästan så man kan gå å bli mordisk.

Sträckläste de första 4, (på engelska givetvis, fick höra att svenska versionerna var skit). väntade icke-tålmodigt på 5:an å 6:an och läste under tiden om 3 av dem på spanska. (råkade

iof så blev jag less på den senaste å har inte ens orkat mig igenom den, trots en viss envishet (eller efterglöden av en potter-besatthet). och har heller inte orkat mig igenom mer än 2 minuter av den senaste filmen. hoppas verkligen inte det betyder att

Hokus-Pokus-Filijokus !!

Hm, skulle kunna ha varit HP och Azkabanfilmen, hade den premiär i Sverige på hösten månne?
Mig tro Gnurf vill mucka gräl ...

Iaf var det (HPatPoA) en klart sevärd film. Snyggt gjord och en bra historia. Castingen i HP-filmerna är lysande. Jag menar Bra

Ah Sara, ibland är det kul ibland inte. Just nu läser jag oim hela högen, det har jag inte gjort förut, jo de första läste jag om när jag fick tag i engelska upplagor ... och jag har så kul. Nu ser man en del av uppläggen där hon gjort plats för händelser

Drar dom nånsin upp Kaniner ur Hattar nuförtiden...i såna där Trollerifilmer !???