Quote from Guest on 30 May 2010, 09:35Upptäckte idag att det skiljer 1,5 cm runt mina vader på största stället. Det är vänstervaden som är minst.
Hur vanligt är det undrar jag nu. Kan det bero på ojämn belastning på fötterna p g a urgammal skada och att vänster ben/fot/vad är svagare, eller ä
Upptäckte idag att det skiljer 1,5 cm runt mina vader på största stället. Det är vänstervaden som är minst.
Hur vanligt är det undrar jag nu. Kan det bero på ojämn belastning på fötterna p g a urgammal skada och att vänster ben/fot/vad är svagare, eller ä
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 09:45När jag fick problem med min hälsena sist och var hos sjukgymnasten, sa hon att vaden på den sidan som hälsenan strulade på var 30% mindre än den andra. Hon trodde att det berodde på att jag haft hälseneproblem innan och att då vaden försvagats och att ja
När jag fick problem med min hälsena sist och var hos sjukgymnasten, sa hon att vaden på den sidan som hälsenan strulade på var 30% mindre än den andra. Hon trodde att det berodde på att jag haft hälseneproblem innan och att då vaden försvagats och att ja
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 10:1430 procent! Det låter ju helt osannolikt, det är ju en decimeter!
1,5 cm däremot, Maria, låter som en ganska normal avvikelse. Mät dina andra kroppsdelar, som du har två av: överarmen och låret t ex. Kanske skiljer det någon cm mellan kroppshalvorna där o
30 procent! Det låter ju helt osannolikt, det är ju en decimeter!
1,5 cm däremot, Maria, låter som en ganska normal avvikelse. Mät dina andra kroppsdelar, som du har två av: överarmen och låret t ex. Kanske skiljer det någon cm mellan kroppshalvorna där o
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 10:15Hon menade kanske att själva _vadmuskeln_ var 30% mindre - inte omkresen på hela vaden?
Hon menade kanske att själva _vadmuskeln_ var 30% mindre - inte omkresen på hela vaden?
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 10:18Haha - så måste det vara såklart!
Haha - så måste det vara såklart!
Quote from Sissel Svanøe on 30 May 2010, 10:41Så är det nog Lena. Och symmetri är ju trots allt den lägsta formen av skönhet, så jag ska nog bara vara glad att jag är lite skev i konturerna.
Så är det nog Lena. Och symmetri är ju trots allt den lägsta formen av skönhet, så jag ska nog bara vara glad att jag är lite skev i konturerna.
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 19:57Precis som mina överarmar och lår är vänstern mindre.
Cirka 1 cm mindre i omkrets är vänster vad jämfört med höger.
Precis som mina överarmar och lår är vänstern mindre.
Cirka 1 cm mindre i omkrets är vänster vad jämfört med höger.
Quote from Catharina Brattlin on 30 May 2010, 20:08Så har jag också, visade det sig när jag mätte.
Skulle tro att det beror om man är höger-eller vänstervriden? Nån som är högerhänt har säkert något mer utvecklad muskulatur på höger sida av kroppen, medans nån som skjuter iväg en fotboll med vänster ben
Så har jag också, visade det sig när jag mätte.
Skulle tro att det beror om man är höger-eller vänstervriden? Nån som är högerhänt har säkert något mer utvecklad muskulatur på höger sida av kroppen, medans nån som skjuter iväg en fotboll med vänster ben
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 20:09Så har jag oxå spekulerat så då måste det ju vara så :D.
Så har jag oxå spekulerat så då måste det ju vara så :D.
Quote from Catharina Brattlin on 30 May 2010, 20:15Presix! 🙂
Presix! 🙂