Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 20:28Då vågar jag inte ens mäta, min vänster är lika funktionell som en protes (#)
Då vågar jag inte ens mäta, min vänster är lika funktionell som en protes (#)
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 21:05Stämmer: vänster vad 0,5-1 cm smalare än höger. På låren skiljer det 1-2 cm och på överarmarna 3-5 cm!
Stämmer: vänster vad 0,5-1 cm smalare än höger. På låren skiljer det 1-2 cm och på överarmarna 3-5 cm!
Quote from Catharina Brattlin on 30 May 2010, 21:46Skit i det, AT! Det man inte vet, har man inte ont av. 😉
Skit i det, AT! Det man inte vet, har man inte ont av. 😉
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 21:52Det är nog vanligt. Min vä-vad har otaliga problem med sträckningar och är två cm större i omkrets och är starkare än hö vad. Har två ömma tåleder på hö så jag tror vä:s problem handlar om överbelastning eftersom hö inte gjort sitt jobb. Tränar assymetris
Det är nog vanligt. Min vä-vad har otaliga problem med sträckningar och är två cm större i omkrets och är starkare än hö vad. Har två ömma tåleder på hö så jag tror vä:s problem handlar om överbelastning eftersom hö inte gjort sitt jobb. Tränar assymetris
Quote from Jan Lundquist on 31 May 2010, 09:32Jag är högersidad. Allt på min vänstersida är mindre/smalare/svagare. Jag har inte mätt vaden men jag utgår ifrån att stövlar är liksidade och vänstern passar alltid bättre än högern, som ofta är lite för smal.
Jag är högersidad. Allt på min vänstersida är mindre/smalare/svagare. Jag har inte mätt vaden men jag utgår ifrån att stövlar är liksidade och vänstern passar alltid bättre än högern, som ofta är lite för smal.
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 11:55Då måste jag vara undantaget i denna regel. Jag är 1 cm tjockare på vänster vad och väldigt högersidad annars.
Då måste jag vara undantaget i denna regel. Jag är 1 cm tjockare på vänster vad och väldigt högersidad annars.
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 12:03När jag gör sidoplankan med vänster sida mot golvet så hänger det betydligt mer fläsk än när jag gör den med höger. Betydligt.
När jag gör sidoplankan med vänster sida mot golvet så hänger det betydligt mer fläsk än när jag gör den med höger. Betydligt.