Quote from Guest on 23 January 2013, 12:14Ser riktigt bra ut tycker jag:
http://www.youtube.com/watch?v=nsCbgwcTRNY&feature=player_embedded
Ser riktigt bra ut tycker jag:
http://www.youtube.com/watch?v=nsCbgwcTRNY&feature=player_embedded
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 12:24Lite klurigt! Men nog applicerar man oljan på insidan av kedjan.
Lite klurigt! Men nog applicerar man oljan på insidan av kedjan.
Quote from Rasmus Olsson on 23 January 2013, 13:00På utsidan gör oljan ingen mer nytta än ger muppränder på insidan av vaden.
På utsidan gör oljan ingen mer nytta än ger muppränder på insidan av vaden.
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 18:21Etta va kakmonstret:)
Etta va kakmonstret:)
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 20:00Jag har aldrig riktigt förstått det där med varför det spelar någon roll om man applicerar på in eller utsida.. det kommer väl in i kedjan ändå? Är det inte där det ska göra nytta?
Jag har aldrig riktigt förstått det där med varför det spelar någon roll om man applicerar på in eller utsida.. det kommer väl in i kedjan ändå? Är det inte där det ska göra nytta?
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 20:04Hur är det med fysikkunskaperna?
Hur är det med fysikkunskaperna?
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 20:57Skulle oljan spridas lättar inifrån och ut än utifrån och in menar du David? Vad har det med fysik att göra?
Skulle oljan spridas lättar inifrån och ut än utifrån och in menar du David? Vad har det med fysik att göra?
Quote from Rasmus Olsson on 23 January 2013, 21:03Det är insidan av kedjan som går mot driven. Inte utsidan. Olja på utsidan drar bara åt sig smuts som sliter på kedjan onödan.
Dags från Bruses kedjeinoljningsskola?
Det är insidan av kedjan som går mot driven. Inte utsidan. Olja på utsidan drar bara åt sig smuts som sliter på kedjan onödan.
Dags från Bruses kedjeinoljningsskola?
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 21:15Tack Bruse! Kedjeinoljninsskola hade nog inte varit fel 🙂
Tack Bruse! Kedjeinoljninsskola hade nog inte varit fel 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 23 January 2013, 21:50Den blir grymt kort
Den blir grymt kort