Quote from Rasmus Olsson on 24 January 2013, 13:33Exakt så Linus.
Exakt så Linus.
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 12:43Ytterligare en teori som jag tyvärr inte kommer ihåg var jag hittade är att den mesta skiten som stänker upp gör det på utsidan av kedjan exempelvis från framdäcket och på dreven fram. Smörjer man alltid från insidan skulle det hjälpa till att trycka till
Ytterligare en teori som jag tyvärr inte kommer ihåg var jag hittade är att den mesta skiten som stänker upp gör det på utsidan av kedjan exempelvis från framdäcket och på dreven fram. Smörjer man alltid från insidan skulle det hjälpa till att trycka till
Quote from Rasmus Olsson on 25 January 2013, 12:48En droppe per länk är seriöst, och det är så det ska göras.
En droppe per länk är seriöst, och det är så det ska göras.
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 14:40Ska man göra helt rätt så skall kedjan läggas i ett oljebad och där får oljan tränga in så gott det går. Man vänder och vrider lite på kedja så att mellanrummen där oljan ska tränga in blir tillgängliga. Så oljar man in en kedja, om man frågar mig. Sen ka
Ska man göra helt rätt så skall kedjan läggas i ett oljebad och där får oljan tränga in så gott det går. Man vänder och vrider lite på kedja så att mellanrummen där oljan ska tränga in blir tillgängliga. Så oljar man in en kedja, om man frågar mig. Sen ka