Quote from Guest on 15 May 2011, 21:05http://svtplay.se/v/2426351/rapport/barfotalopning
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 21:15Radions Kropp & Själ har ett längre reportage där Lisa Blommé och David Felhendler får lägga ut texten lite mera:
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1272&artikel=4491684
Radions Kropp & Själ har ett längre reportage där Lisa Blommé och David Felhendler får lägga ut texten lite mera:
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 09:20Ur radioprogrammet, David Felhendler, Sjukgymnast: "Det märkliga är att det inte finns några bra studier på att dämpning skulle ge mindre skador". "Många har hävdat att pronation är skadlig (det har aldrig visats i nån studie), men det är i själva verket
Ur radioprogrammet, David Felhendler, Sjukgymnast: "Det märkliga är att det inte finns några bra studier på att dämpning skulle ge mindre skador". "Många har hävdat att pronation är skadlig (det har aldrig visats i nån studie), men det är i själva verket
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 09:28Annica: Det skulle väl vara skofabrikanterna då. Högst opartiskt (H)
Annica: Det skulle väl vara skofabrikanterna då. Högst opartiskt (H)
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 09:29Väl? Det är alltså du som tror de sagt det? Eller har de sagt det?
Väl? Det är alltså du som tror de sagt det? Eller har de sagt det?
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 09:31Har varit med sedan 80-talet.
Håller med Annica.
Har varit med sedan 80-talet.
Håller med Annica.
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 09:38Min avsikt är inte att starta en diskussion i ämnet, ännu mindre hålla på att argumentera fram och tillbaka vem som har rätt eller fel.
Jag lyssnade på programmen och tycker det är ett intressant ämne.
I radioprogrammet hävdar även en läkare att skadepa
Min avsikt är inte att starta en diskussion i ämnet, ännu mindre hålla på att argumentera fram och tillbaka vem som har rätt eller fel.
Jag lyssnade på programmen och tycker det är ett intressant ämne.
I radioprogrammet hävdar även en läkare att skadepa
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 10:21Löplabbet har väl som affärsidé att man behöver välja sko efter små variationer i pronation?
Löplabbet har väl som affärsidé att man behöver välja sko efter små variationer i pronation?
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 10:39Löplabbets affärsidé trodde jag var att sälja Asics GT-2140/50 ?
Löplabbets affärsidé trodde jag var att sälja Asics GT-2140/50 ?
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 10:46Den enda skotillverkare Löplabbet aldrig försökt tvinga på mig 🙂
Skulle väl tro att det är en hel del vunnet för tillverkare och återförsäljare att folk ideligen ska byta modell (årliga uppdateringar i nya fäger) och metod (från tjockskor till minimali
Den enda skotillverkare Löplabbet aldrig försökt tvinga på mig 🙂
Skulle väl tro att det är en hel del vunnet för tillverkare och återförsäljare att folk ideligen ska byta modell (årliga uppdateringar i nya fäger) och metod (från tjockskor till minimali