Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 11:01Jag tycker att inslaget i Kropp & Själ var det mest nyanserade som gjorts och sagts om skor vs. barfotalöpning på bra länge. God journalistik helt enkelt.
Här är ett exempel på vad jag skulle säga är ett mer tveksamt bidrag från tredje statsmakten. Saxat
Jag tycker att inslaget i Kropp & Själ var det mest nyanserade som gjorts och sagts om skor vs. barfotalöpning på bra länge. God journalistik helt enkelt.
Här är ett exempel på vad jag skulle säga är ett mer tveksamt bidrag från tredje statsmakten. Saxat
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 11:46Håller med MF helt & hållet men är det inte samtidigt så att detta kanske är det bästa för den normale motionären som inte har några vidare ambitioner med sin löpning?
Flertalet kunder efterfrågar väl i huvudsak en quick teknisk fix för sitt ev. problem
Håller med MF helt & hållet men är det inte samtidigt så att detta kanske är det bästa för den normale motionären som inte har några vidare ambitioner med sin löpning?
Flertalet kunder efterfrågar väl i huvudsak en quick teknisk fix för sitt ev. problem
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 19:32(t+) (t+) (t+) till Anders
(t+) (t+) (t+) till Anders
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 22:37Jag ser det mer som en smaksak och då jag själv har väldigt svårt att bestämma mig så tänker jag köra lite av varje =)
En för mig ganska viktig fråga är huruvida personalen på en skobutik alltid är lämpad att diagnosticera ens fotarbete, kan ju bli helga
Jag ser det mer som en smaksak och då jag själv har väldigt svårt att bestämma mig så tänker jag köra lite av varje =)
En för mig ganska viktig fråga är huruvida personalen på en skobutik alltid är lämpad att diagnosticera ens fotarbete, kan ju bli helga
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 23:03Rekommenderar Christopher McDougalls bok Born to Run som ett intressant inlägg i debatten. Dessutom en väldigt bra bok om man vill läsa om galna löpare.
Rekommenderar Christopher McDougalls bok Born to Run som ett intressant inlägg i debatten. Dessutom en väldigt bra bok om man vill läsa om galna löpare.