Quote from Guest on 30 July 2010, 17:45DET,mina vänner..råkade jag ut för sist..
NUU,ska ni få höra : stigen på landet..bortre delen är blockerad av stort antal JÄTTE-granar som EJ klarade höststormarna för 10-15 år sen..
It used to be såå mysigt där..bara ÄÄLSKADE o springa..osså blev allt.
DET,mina vänner..råkade jag ut för sist..
NUU,ska ni få höra : stigen på landet..bortre delen är blockerad av stort antal JÄTTE-granar som EJ klarade höststormarna för 10-15 år sen..
It used to be såå mysigt där..bara ÄÄLSKADE o springa..osså blev allt.
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 17:55Ärligt talat så hängde jag inte riktigt med... Det låg några träd ivägen där du ville springa, de hade inte legat där tidigare, och när du sprang runt dem hamnade du längre iväg än du tänkt dig? Eller?
Men om jag det var så du menade; ja sånt kan vara irr
Ärligt talat så hängde jag inte riktigt med... Det låg några träd ivägen där du ville springa, de hade inte legat där tidigare, och när du sprang runt dem hamnade du längre iväg än du tänkt dig? Eller?
Men om jag det var så du menade; ja sånt kan vara irr
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 18:27Snälla Susanne..."låg några träd ivägen"..om de vore så ändå..*ler*
Höststormarna som "slog till" för 10-15 år sedan,Susanne.. ENORMA granar,som inte är 100% friska..pallade inte att stå emot..de RASADE..
EFTER dom stormarna,,gav jag upp o springa "stig
Snälla Susanne..."låg några träd ivägen"..om de vore så ändå..*ler*
Höststormarna som "slog till" för 10-15 år sedan,Susanne.. ENORMA granar,som inte är 100% friska..pallade inte att stå emot..de RASADE..
EFTER dom stormarna,,gav jag upp o springa "stig
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 19:00Jag hänger inte alls med men ger ändå ett råd.
Vindfällda enorma granar är absolut inget för amatörer att försöka såga upp. Så om du inte är skogsarbetare så hyr inte någon motorsåg.
Jag hänger inte alls med men ger ändå ett råd.
Vindfällda enorma granar är absolut inget för amatörer att försöka såga upp. Så om du inte är skogsarbetare så hyr inte någon motorsåg.
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 19:03Mja, _lite_ bättre iaf! 🙂
Mja, _lite_ bättre iaf! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 19:13Jag känner igen känslan du beskriver om att bli irriterad på något som inte spelar nån roll eg. Det tar mycket energi helt i onödan. Dock så brukar jag inte drabbas av det när jag är ute och springer. Det är snarare så att jag sticker ut och springer för
Jag känner igen känslan du beskriver om att bli irriterad på något som inte spelar nån roll eg. Det tar mycket energi helt i onödan. Dock så brukar jag inte drabbas av det när jag är ute och springer. Det är snarare så att jag sticker ut och springer för
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 19:24Tomas: Ingen höjdare o försöka själv,va....? OM ja fastnar me sågen,vem ska då hjälpa mig...:-(
Susanne: Kul att du hängde me liite bättre..
Stigen går runt som 1 enorm häst-sko o är dryga 2-2,5 km ? Man passerar 4 grillplatser den 1:a ! ligger skitfint
Tomas: Ingen höjdare o försöka själv,va....? OM ja fastnar me sågen,vem ska då hjälpa mig...:-(
Susanne: Kul att du hängde me liite bättre..
Stigen går runt som 1 enorm häst-sko o är dryga 2-2,5 km ? Man passerar 4 grillplatser den 1:a ! ligger skitfint
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 19:36Kul med era kommentarer !
Erika: Jag springer stigen för att jag har älskat o springa den..+ att jag har röjt upp själv "på 1 ungefär"..´att man måste "koncentrera sig"..inte bara kuta på o slappna av,då snubblar jag snart på 1 rot,eller snavar på 1 st
Kul med era kommentarer !
Erika: Jag springer stigen för att jag har älskat o springa den..+ att jag har röjt upp själv "på 1 ungefär"..´att man måste "koncentrera sig"..inte bara kuta på o slappna av,då snubblar jag snart på 1 rot,eller snavar på 1 st
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 19:40Ta med en lövsåg och gör någon nytta.
Ta med en lövsåg och gör någon nytta.
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 20:49Röjningen kan du regga som träning 😉
Röjningen kan du regga som träning 😉