Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Camilla: Oj,va fyndiga vi kan vara..;)

Har FAKTISKT frågat 1 bussig granne som har motorsåg..han blev lite avskräckt när såg de ENOORMA träden..men visst,följ me du oxå Camilla,så går de bara fortare..*blink*....(ja skojar !!)

OCH..så länge de va 31 gr

Hm, har nog aldrig varit i den nämnda situationen. Men det där med ilska över att saker absolut inte blir som man tänkt sig någonstans, det känns igen! Bara ventilera lite (som du verkar göra genom att skriva här) och sen sov på saken så mår man bättre da

FÅR man såga upp vindfallna träd på mark man inte äger?!
Det trodde inte jag.

Gomorron på er !

Lena: Nej,alltså..jag vill bara såga upp "1 lucka" på dryga metern just där stigen går,inte HELA granen.. träden bara ligger där o ruttnar bort..skulle inte jag ÄLSKA o springa där,skulle "ingen" veta om det..alla vet ju om "stigen" ,ME

Lena
Du har helt rätt. Man får inte såga på någon annans mark utan att fråga markägareb. Det gäller ju även om granarna ruttnar bort.

Kontakta markägaren om du får såga upp en stig. Annars gör en som går runt om det hela. Kan bli ganska intressant bana där man tar sig 100 meter framåt, men har sprungit 300 meter eller mer. Jag brukar köra uppvärmning på sådana ställen (lite höga knän, s

Hej igen ! Har jobbat idag,men NU är ja tillbaks..Kontakta markägaren...jo,det har jag oxå hört..Ja får väl kolla upp de,då...BECAUSE..ngn har satt upp NYA markeringar..oranga små 4 kantiga plast lappar..på träden..

"Så får jag bort min frustration över

Har just kollat upp...stigen är ju för f-n utmärkt på EniroKartan ! Finns t o m 1 mindre stig ja FÖRST springer in på..o den är bara utmärkt ner till sjön...?? Den fortsätter ju (va lattjo) ni hör att jag e stig-älskare (H:)
Ja brukar möta/se grävling (s

Hej igen,alla...jag gjorde som Fia S....ja stannade upp/slutade springa där stigen "försvinner o 4 ENORMA träd blockerar ALLT..(nu ska ja I N T E..bli arg)..jag GICK vid sidan om de hela..o c:a 40-50 mter "längre bort",där riktade jag in mig på stigen ig

Låter härligt att det har släppt! Om ett tag har du sprungit upp en stig på de 40-50 meterna också 🙂