Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 10:58jag gick precis in och ändrade alla tider så att jag förbättra med högs en minut varje gå, så får vi se hur det går. Detta var första gången jag blev besviken över min prestation, så efter mitt lilla bryt ska jag resa mig ur leran och fortsätta framåt. Ta
jag gick precis in och ändrade alla tider så att jag förbättra med högs en minut varje gå, så får vi se hur det går. Detta var första gången jag blev besviken över min prestation, så efter mitt lilla bryt ska jag resa mig ur leran och fortsätta framåt. Ta
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 11:40Kroppen är ju ingen maskin där man kan mata in ett värde och vara säker på vilket värde man får ut. Det är ju det som gör träningen så spännande. Ibland fungerar det över förväntan och ibland under.
Man kan knappast förvänta sig att resultatet ska ligga
Kroppen är ju ingen maskin där man kan mata in ett värde och vara säker på vilket värde man får ut. Det är ju det som gör träningen så spännande. Ibland fungerar det över förväntan och ibland under.
Man kan knappast förvänta sig att resultatet ska ligga
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 11:52OK, dagens klämkäcka inlägg kommer här.
Motgångar kan användas. Man kan halvägs genom ett snabbpass plocka ut lite "Nu-djävlar-skall-världen-få-se-på-andra-bullar"-energi ur dem.
Men viktigare är att man definierar och formar sig själv genom motgångar (
OK, dagens klämkäcka inlägg kommer här.
Motgångar kan användas. Man kan halvägs genom ett snabbpass plocka ut lite "Nu-djävlar-skall-världen-få-se-på-andra-bullar"-energi ur dem.
Men viktigare är att man definierar och formar sig själv genom motgångar (