Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatonline???
You need to log in to create posts and topics.

Den informationen kan man ju dela med sig av via PM till dem man vill prata mer med.

Jag tycker att Magnus förslag är jättebra. Då kan man välja själv om man vill visa status och kontaktvägar.

Sen kanske man vill ha sökfuntionen på ålder också.
Då får man ju inga mail av tjejerna när man måste berätta hur gammal man är;).

Håller med Lady Godiva. "Den informationen kan man ju dela med sig av via PM till dem man vill prata mer med."

Låt oss slippa att Funbeat görs om till en dating förmedling. Det finns ju redan flera sådana.

Skriv era MSN och Skype info i beskrivningen om

Tack Daniel, du satte ord på det jag funderade på, tack! Det var datingförmedling jag tyckte förslagen liknade, och det vill iaf inte jag ha.

Hm ni har idag mojlighet att skicka meddelanden i Funbeat tror inte det missbrukas eller brukas till att dejtas.....

Om man kan sätta upp att kompisar man utmanar kan kontakta dig så kan “hotet” att du skall bli uppraggad vara minimalt….

Ser man att någ

Det jag menade var absolut inte att detta forum ska bli någon ny dejting sajt....
DET finns det så många andra man kan vara på...

Jag menade mera dom som är i "min" grupp....

Andra har jag ju ingen som helst anledning att se om dom är online eller inte.

Jag är för valfrihet. Redan idag finns det bra funktioner för att välja vad och för vem man ska visa saker och så Olle får jättegärna lägga in möjligheten och den som vill kan utnyttja det.

Jag gillar skype! Och dessutom så finns där ju möjligheter att både att blocka enskilda och att välja att man är offline när man inte vill prata med ngn!
Om Olle kombinerar med en funktion som tex att endast mina vänner ska kunna se skypeknappten så blir

Jag har inget emot dating...eftersom jag är ganska singel, men det finns andra forum för det som passar bättre. T.ex. match.com
Här på Funbeat finns singelgruppen dit vi stackars ensamma kan söka oss 🙂