Quote from Linnea Persson on 20 March 2007, 12:30det finns ju folk idag här på funbeat som använder den privata meddelandefunktionen för raggning. Personligen tycker jag att det är lite smickrande, å andra sidan är jag helt ointresserad, men jag tycker inte att det är nån fara om det görs försök. Jag tr
det finns ju folk idag här på funbeat som använder den privata meddelandefunktionen för raggning. Personligen tycker jag att det är lite smickrande, å andra sidan är jag helt ointresserad, men jag tycker inte att det är nån fara om det görs försök. Jag tr
Quote from Funbeat user on 20 March 2007, 13:09Vad ligger fokus på Funbeat på - socialicera eller träna?
Borde vi inte låta Olle fokusera på träningsrelaterade funktioner och ta ovidkommande saker när det hinns?PM och singelgruppen räcker väl, vill folk ringa varandra kan de göra det redan idag. D
Vad ligger fokus på Funbeat på - socialicera eller träna?
Borde vi inte låta Olle fokusera på träningsrelaterade funktioner och ta ovidkommande saker när det hinns?
PM och singelgruppen räcker väl, vill folk ringa varandra kan de göra det redan idag. D
Quote from Funbeat user on 20 March 2007, 14:06Mera träning mera träning!!
Mera träning mera träning!!
Quote from Lena O on 20 March 2007, 14:40Hälsa handlar lika mycket om det psykiska/sociala som det fysiska och bör förmodligen tar upp en ännu större del av våra liv.
Ingen ragg, det är bara så.
Mår du bra av att löpa 5km om dagen och sedan sitta inlåst utan vänner? Nix!
Nu dra jag ut det på sin
Hälsa handlar lika mycket om det psykiska/sociala som det fysiska och bör förmodligen tar upp en ännu större del av våra liv.
Ingen ragg, det är bara så.
Mår du bra av att löpa 5km om dagen och sedan sitta inlåst utan vänner? Nix!
Nu dra jag ut det på sin
Quote from Funbeat user on 20 March 2007, 14:50Jag föredrar iofs att umgås med folk i verkligheten, få ögonkontakt med den jag pratar med och så vidare. Att sitta hela dagen vid en dator är inte min definition av ett fungerande socialt liv.
Jag föredrar iofs att umgås med folk i verkligheten, få ögonkontakt med den jag pratar med och så vidare. Att sitta hela dagen vid en dator är inte min definition av ett fungerande socialt liv.
Quote from Lena O on 20 March 2007, 14:57LG: Jag tror inte att det är någons definition.
LG: Jag tror inte att det är någons definition.