Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELOnsdagssvammel...
You need to log in to create posts and topics.

Var håller ni hus allihop?! Jag börjar få rätt seriös abstinens, efter alla inlägg här för några veckor sen. Alla kan väl inte vara ute och träna så här dags. Eller ligger ni nerbäddade och sjuka hela bunten?

Jag har hållt mig frisk hittills, och hoppas

Jag har varit lite halvkrasslig, men är nästan bra. Springer tyvärr inte på Lidingö pga att jag är på körläger då. Lycka till när du springer!

Att det varit så tyst här kanske beror på at flera lämnat singellivet, alt. är ute och dejtar;) Själv ska jag p

....varit djupt nerkrupen i min singel-säng o läst en roman om 300 sidor....har man total vilodag så har man 🙂

Okej, det är så det ligger till... Alla har antingen osinglat sig, för att ha en tillgång till en varm famn nu när det blir mörkt och kallt, eller också ligger de nerbäddade ensamma, och vägrar komma fram för att det är kallt utanför täcket... Kommer nog

God Natt alla singlar och icke-singlar.

Hej tjejer! Kan vara så att flera av killarna är ute på älgjakt nu. Det går mot den säsongen nu. Jag har ömma ben men har lindrat det med 1 kg lasange. Ett kg här tack, sa jag.

Va! Har vi eventuella avhoppare i singelforumet?
Är det nått jag missat, vem ligger ovan på vem?

Själv håller jag mig sysselsatt med träning och jobb.
Sneglar för fullt på jympa-passen efter något sött.

Nä något Lidingölopp blir det inte för mig, men li

Berit om du undrar var alla är så hänger de i
"The really real sport and smek" tråden (H)

Kolla efter den i grupper och klicka in er vettja!

Det är tydligen för tidigt på morgonen nu, för det tog en stund innan jag insåg att Aadu skrivit "lindrat" och inte "lindat"... Lagom mjuka lasagne-plattor runt benen är en behandlingsmetod jag inte hört talas om tidigare, men alla har vi våra egenheter..

Söta jympapass, finns det såna? Vad säger ledaren när man talar om att man valde passet för det såg sött ut? Låter lite lagom nedlåtande... 🙂

Jodå, jag har hittat in till proffssmekarna - typ för en dag sedan. Hade inte insett att det blev en grupp til