Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 21:22Fredrik: du har internet, det är illa nog!
Fredrik: du har internet, det är illa nog!
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 21:38Joo, det är kanske jag får det jobbigast med att vara utan täckning. Ja om vi bortser från Fredrik då, vi vet inte hur jobbigt han tycker att det är att vara utan.
Joo, det är kanske jag får det jobbigast med att vara utan täckning. Ja om vi bortser från Fredrik då, vi vet inte hur jobbigt han tycker att det är att vara utan.
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 21:20Knät gör ont, humöret är i botten. Vet inte om jag mår sämre nu eller för tre månader sedan när jag blev dumpad...
Återkommer när jag har ngt positivt att säga. Just nu suger allt.
Knät gör ont, humöret är i botten. Vet inte om jag mår sämre nu eller för tre månader sedan när jag blev dumpad...
Återkommer när jag har ngt positivt att säga. Just nu suger allt.
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 21:25*jättestorma varma kramar* till dig, Anna!!! (L) (L) (L)
*jättestorma varma kramar* till dig, Anna!!! (L) (L) (L)
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 21:36Ta hand om dig. *kramar*
Ta hand om dig. *kramar*
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 21:39Anna kramar kan man aldrig få för många av så du får några av mig med *kramar*
Man måste inte vara positiv hela tiden!
Hoppas knät och då också huöret blir bättre snart (L)
Anna kramar kan man aldrig få för många av så du får några av mig med *kramar*
Man måste inte vara positiv hela tiden!
Hoppas knät och då också huöret blir bättre snart (L)
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 21:45Då hoppar jag väl med in i gruppen med kramar till anna 🙂
Då hoppar jag väl med in i gruppen med kramar till anna 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 23:23*Kramar*
*Kramar*
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:36Ställer självklart upp med Björnkramar till alla som behöver.
Ställer självklart upp med Björnkramar till alla som behöver.