Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELOnsdagssvammel...
You need to log in to create posts and topics.

Helene. Det verkar vara lite segt här. Själv har jag kraschat i soffan efter en dag på gymmet. Bör försöka halka över gården och se om det finns tvättid, men det är ju så tråkigt att ta hand om tvätten. Kan hända att jag får ett ryck och sätter mig ned oc

Har haft en enkel aw med en vän, men är på väg hem nu, så du får sällskap snart. Känner mig lite smårisig, hoppas att det inte är något på gång.

Packar för träningsläger. Tror inte jag har glömt så mycket....

Isbjörn, var ska du? Vad ska du träna?

jag är sådär nöjd med min dag, den började bra, nästan fullt på morogn spinnigne, fortsatte lite i gymmet sen skulle jag hem o fortsätta att tvätta och plugga, tvätten gick bra, plugget har gått sådär, har sovit 2ggr underdagen, har grym huvudverk och nol

Emelie: Det låter som om du behöver sömn. Jag kommer hålla en tumme för att du inte blir sjuk i alla fall (L)

Jag håller tummen för att Fredirk inte ska bli sjuk, för du menade väl inte mig sessan? jag har inte tid! ska ju ha fest på lördag (#)

Hoppas ingen av er blir sjuk, det är ju snart helg:-)

Jag håller tummen för bägge er 😉

Fest på lördag? Ja då hoppas jag verkligen du klarar dig, eller så blir du sjuk nu och är frisk till på lördag (H)

Emelie, när ska vi komma?