Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 06:45Jag var hos en annan kiropraktor igår med anledning av detta problem. Han var också inne på att man kanske svankar för mycket. Mitt onda sitter som sagt i låren men det är inte där det är problem. Problemet är rumpmusklerna. Han tryckte lite där och jädra
Jag var hos en annan kiropraktor igår med anledning av detta problem. Han var också inne på att man kanske svankar för mycket. Mitt onda sitter som sagt i låren men det är inte där det är problem. Problemet är rumpmusklerna. Han tryckte lite där och jädra
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 07:55För mig har det hjälp med rullande sit ups, eller som min sjukgymnast sa, rulla uipp ned över varenda kota i ryggen. Ger styrka både i rygg och magmusklerna som oftas inte är tillräckligt starka hos löpare.....
För mig har det hjälp med rullande sit ups, eller som min sjukgymnast sa, rulla uipp ned över varenda kota i ryggen. Ger styrka både i rygg och magmusklerna som oftas inte är tillräckligt starka hos löpare.....
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 08:10Jag håller med Kerstin, gå till Access rehab. Där kan du dessutom få råd om lämpliga övningar för just dig och ditt problem.
Jag håller med Kerstin, gå till Access rehab. Där kan du dessutom få råd om lämpliga övningar för just dig och ditt problem.
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 08:15vi är många som har samma problem.. jag kan också rekommendera ett besök på Access Rehab. sen är det styrka och rörlighet som gäller! jag är långt ifrån "bra" men bra mycket bättre iaf. på rätt väg!
vi är många som har samma problem.. jag kan också rekommendera ett besök på Access Rehab. sen är det styrka och rörlighet som gäller! jag är långt ifrån "bra" men bra mycket bättre iaf. på rätt väg!
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 15:31Ja, jag är ju också en övertygad kund hos Access Rehab. Har fått otroligt bra hjälp därifrån.
Ja, jag är ju också en övertygad kund hos Access Rehab. Har fått otroligt bra hjälp därifrån.
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 21:07Här strömmar det in tips och idéer! Tack, tack, tack!
Tid är nu bokad på Access Rehab på måndag kl. 08!
Här strömmar det in tips och idéer! Tack, tack, tack!
Tid är nu bokad på Access Rehab på måndag kl. 08!
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 22:23Spännande sonja. Du får ge mig alla tips och trix sen, så jag slipper åka till Stockholm för hjälp 🙂
Spännande sonja. Du får ge mig alla tips och trix sen, så jag slipper åka till Stockholm för hjälp 🙂
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 12:56Kul Sonja, hoppas du blir lika nöjd och bra hjälpt som jag blivit där!
Kul Sonja, hoppas du blir lika nöjd och bra hjälpt som jag blivit där!
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 17:55Säger detsamma, jag är sjukt nöjd.
Säger detsamma, jag är sjukt nöjd.
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 09:11Psst Kristina, jag åker till Cypern på fredag 😉 (Fast du har förmodligen haft ditt roliga redan i år och redan varit där va?)
Psst Kristina, jag åker till Cypern på fredag 😉 (Fast du har förmodligen haft ditt roliga redan i år och redan varit där va?)