Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 20:20Kallavfettning och högtryckstvätt på macken fixar det mesta.
Kallavfettning och högtryckstvätt på macken fixar det mesta.
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 20:21Låter som du är rätt klädd och har en bra sadel.
Det är ju lite olika ont man kan få. Skav på huden tycker jag avhjälps med salva eller vaselin (vitt vaselin är inte alls är svårt att få bort... det försvinner i duschen) men ont av själva trycket är väl
Låter som du är rätt klädd och har en bra sadel.
Det är ju lite olika ont man kan få. Skav på huden tycker jag avhjälps med salva eller vaselin (vitt vaselin är inte alls är svårt att få bort... det försvinner i duschen) men ont av själva trycket är väl
Quote from Elias Engqvist on 5 May 2008, 20:26Sadeln kan vara felvinklad eller sitta för högt upp!
Sadeln kan vara felvinklad eller sitta för högt upp!
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 20:30Börja med att raka bort hårstrå o fjun där du sitter!
Börja med att raka bort hårstrå o fjun där du sitter!
Quote from Elias Engqvist on 5 May 2008, 20:32Min soffa är helt hårlös!
Min soffa är helt hårlös!
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 20:35Raka funkar inte så bra för alla.
Har ingen lust att gå in på detaljer för det blir så himla grafiskt då och jag är rädd att Davids svaga hjärta inte pallar för det.
Raka funkar inte så bra för alla.
Har ingen lust att gå in på detaljer för det blir så himla grafiskt då och jag är rädd att Davids svaga hjärta inte pallar för det.
Quote from Elias Engqvist on 5 May 2008, 20:36...höga berg o djupa dalar...tam ta di dam...
...höga berg o djupa dalar...tam ta di dam...
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 20:39jag har bara hår på tänderna (H)
jag har bara hår på tänderna (H)
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 20:40Var har du då varit med munnen?
Var har du då varit med munnen?
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 20:45det är ett tyskt uttryck, David
det är ett tyskt uttryck, David