Quote from Mikaela Lexén on 5 May 2008, 21:15>Marie
Det kanske blir för tjockt med både cykelbyxor och mjukt sadelöverdrag på sadeln...
Prova utan överdraget några gånger.
>Marie
Det kanske blir för tjockt med både cykelbyxor och mjukt sadelöverdrag på sadeln...
Prova utan överdraget några gånger.
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 21:28Hej Maire.
Att män och kvinnor har lite olika anatomi är inget nytt och om jag inte miss minner mig så rekommenderas kvinnor att ha en sadel anpassad till kvinnor. Den ska tydligen vara lite bredare där bak. Sen skulle jag skippa gellöverdraget, men det
Hej Maire.
Att män och kvinnor har lite olika anatomi är inget nytt och om jag inte miss minner mig så rekommenderas kvinnor att ha en sadel anpassad till kvinnor. Den ska tydligen vara lite bredare där bak. Sen skulle jag skippa gellöverdraget, men det
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 14:22Jag gav upp i helgen,åkte o köpte en ny sadel med 30 dagars provrätt 🙂
Cyklat ca 50 mil men fortfarande sååå ont i sittbenet får se om det blir bättre .Den nya är bredare och har lite mer vaddering...Selle Italia FLX lady
Jag gav upp i helgen,åkte o köpte en ny sadel med 30 dagars provrätt 🙂
Cyklat ca 50 mil men fortfarande sååå ont i sittbenet får se om det blir bättre .Den nya är bredare och har lite mer vaddering...Selle Italia FLX lady
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 14:32Selle Italia FLAX Lady är bra om den passar gullegumpen annars är det bara till att byta igen.
Selle Italia FLAX Lady är bra om den passar gullegumpen annars är det bara till att byta igen.
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 22:24Hej på er alla och tack alla tips och råd!!!!
Jag har köpt vaselin i dag, men vi få se när hinner ta nästa cykel turen, men då ska smörja bara för det..... Jag ska berätta hur det gick med vaselin...
I morgon ska jag springa liten runda i stället då behöv
Hej på er alla och tack alla tips och råd!!!!
Jag har köpt vaselin i dag, men vi få se när hinner ta nästa cykel turen, men då ska smörja bara för det..... Jag ska berätta hur det gick med vaselin...
I morgon ska jag springa liten runda i stället då behöv
Quote from mårten jansson on 7 May 2008, 22:48Ligger man på soffan får man ont senare istället!
Ligger man på soffan får man ont senare istället!
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 10:18Hej.
När man ligger på soffan kan man om man är tillräckligt ihärdig få liggsår. Dom ska göra ont, har jag hört;) Och så finns det en viss risk man att man får en kavel, stekpanna eller något annat hårt köksredskap i huvudet och det kan göra riktigt ont.
Hej.
När man ligger på soffan kan man om man är tillräckligt ihärdig få liggsår. Dom ska göra ont, har jag hört;) Och så finns det en viss risk man att man får en kavel, stekpanna eller något annat hårt köksredskap i huvudet och det kan göra riktigt ont.